Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
1108 cm3
54 KM
86 Nm
14.00 s
.: Sprzedany 11.2008 :.
Mały potworek, którego dobrze wspominam. Jak się go trochę poprawiło, to dawał trochę frajdy :)
Jaki tuning? Seria panie!
Zdrowe 1.1
Kosmetyka: wypolerowane pokrywa zaworów, obudowa komputera, końcówka wydechu
- obrotomierz od Seicento Sporting
- boczki obite czarnym welurem
- fotele kubełkowe Mirco
- pasy szelkowe 4-punktowe Momo Corse
- alufelgi Autec 5,5x13" ET 25
- sprężyny SCS
silnik + szeleszczące liście w nawiewie dostarczają wystarczająco dużo doznań akustycznych. Jest radio Philips i dwa głośniki Pionner - nic więcej nie trzeba - audio waży :)
Tym? Każda po trasie poza miasto, a szczególnie jedna, gdy podczas urwania chmury na "gierkówce" drogą płynęła woda, wycieraczki nie nadążały zbierać, wyprzedzające tiry rozchalapując wodę z kolein spłukiwały mnie z pasa, a ja niewiele widziałem, bo wnętrze zaparowało jak sauna.
Nowy właściciel wozi nim dzieci do szkoły.
Walety:
- bezawaryjny
- wszędzie się go da zaparkować.
Zady:
- słaby silnik
- miękkie zawieszenie
- beznadziejne seryjne fotele
- powyżej 100 km/h w środku jest głośno.
- wykrywalny przez radary
- jak sprawia frajdę z jazdy to szybko wcina opony ;)
o spokojnym życiu w szczęściu i zdrowiu :)
Marzenia motoryzacyjne?
- Ferrari 360
- Chevrolet Camaro 1968r.
- Ford Mustang Fastback GT390 1967r.
- Lancia Delta Integrale Evo 2 Martini 6
- Audi A5 2.0 TSI
- VW Scirocco mk III 2.0 TSI
- Nissan 350 Z
- Mazda 3 MPS