Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Sztokholm
2522 cm3
370 KM
560 Nm
5.40 s
Egzemplarz nr 1401 z 11500 wyprodukowanych.
- Intercooler Airtech
- Airbox Mountune
- Poduszka silnika Vibra Tech
- Oprogramowanie Autotech
- 370 KM @ 4800 obr, 578 Nm @ 4000 obr
Wykres pokazuje moc i moment NA KOŁACH
5-cylindrowy 2,5 l konstrukcji Volvo.
W serii zmierzone 310 KM @ 6500 i 470 Nm @ 3500
(no, prawie w serii bo z airboxem Mountune)
Wspaniałe fotele Recaro z przodu i wyprofilowana 2-miejscowa kanapa Recaro z tyłu.
Ford Motorsport: poszerzone o 40 mm i obniżone o 20 mm w stosunku do Focusa ST.
Z przodu RevoKnuckle redukujące torque steer. LSD Quaife.
Koła: lato 235/35 19 cali, zima/tor 225/45 17 cali
Hamulce przód 336 mm tył 302 mm.
Klocki karbonowe Carbotech XP10.
Droga hamowania 100-0 km/h tylko ok 35 m.
Sony 8 głośników + bluetooth i sterowanie głosem
Już w serii był szybszy od BMW 335i
Stuningowany może konkurować z M3 i RS4.
żeby Subaru wreszcie wypuściło STi w wersji coupe!