Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
1896 cm3
220 KM
400 Nm
6.50 s
Zwyczajne poliftowe A3 8L ;)
BigT (MR Motors), pompowtryski 073AL, dolot od filtra powietrza z kwasówki (Przemo-car), stokowz filtr powietrza, FMIC + orurowanie ze stali kwasoodpornej (Przemo-Car), wydech przelotowy 2,5 cala, dwa tłumiki, DP 3" (Przemo-car), map sensor do 3 bar, brak EGR oraz całej ekologii, kolektor ssący AWX, zewnętrzna chłodnica oleju MOCAL + podstawka z termostatem pod filtr oleju (MR Motors),
STROJENIE: MR Motors/Rogalotti (Warszawa ul. Mineralna 26)
Moc: 220 KM 400 Nm (boost 1.85 bara)
NAPĘD:
Przód, 5 biegów GGU (dłuższy 4 i 5 bieg), lekkie jedno masowe koło zamachowe, tarcza spiekowa + docisk G60
ZAWIESZENIE:
gwintowane zawieszenie KW VAR 2 z regulacją twardości
HAMULCE:
Przód: tarczowe wentylowane
Tył: swap hamulców na zestaw z Leona Cupra R + tarcze wentylowane
KOŁA:
Obręcze: 8x18" Zender NUVO
Opony: 225/40 r18
Chcemy bardzo podziękować: MR Motors i Przemo-car - za przygotowanie mechaniczne, oraz Rogalotti - za perfekcyjne wystrojenie.
1,9 tdi ATD prawie seryjny ;)
czarna skóra z białą alcantarą (recaro) z S3
gwint KW var2
alpine 9812RB
Dolewać ON, zmieniać olej i cieszyć się z jazdy
właściwie same plusy - lata, zamiata, niewiele pali,
minus - słaby dół silnika w ATD, chociaż chyba trafił nam się wspaniały okaz
najmocniejsze A3 ATD w PL
Sukcesy:
2010
2 miejsce Otwarty Puchar Polski WST - Klasa diesel - Dajtki
3 miejsce Otwarty Puchar Polski WST - Klasa diesel - Ułęż
O tym, żeby nasz projekt znalazł godnego właściciela.