Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
W-wa RAdość
1600 cm3
105 KM
144 Nm
8.30 s
Fiat Uno 899 i.e rok.2002. Kolor czerwony(najszybszy)
W samochodzie od nowości zmieniłem całą tapicerkę, zegary, zamontowałem centralny zamek, elektryczne szyby, zderzak z modelu Turbo, halogeny, białe kierunki, radio i głośniki, sprężyny Eibach pro-kit -35, hamulce z Fiata Palio Weekend 257mm went., felgi wypiaskowane i pomalowane proszkowo z Fiata Mareii. Największą przeróbką była zmiana silnika z 899 na 1600 z fiata Bravo.
pierwszym oryginalnym silnikiem był 899ccm o mocy 39KM. Jego miejsce zajął silnik z fiata Bravo o pojemności 1600ccm i mocy 105KM.
Jeszcze bardziej zadbane i wzbogacone o brakujące elementy takie jak kilka plastików których w wersji najuboższej nie dali we Fiacie.
Amortyzatory KAYABA gas/olej i sprężyny Eibach pro-kit -35
Radio Alpine cd/mp3 i 4 głośniki Alpine. 2x10" i 2x 6x9"
W-wa -> Łeba:) Jadąc na wakacje z kolegami rozpędziłem jadącą na prostej 150km/h 899ccm z górki do ponad 180km/h, znaczy się wskazówka licznika wyszła poza prędkościomierz:) A kolega jadący za mną Renault Megane mając 192km/h powiedział że się oddalaliśmy:) Od tamtej pory mój silnik dziwnie pracuje:) I już go zmieniłem :)
Silnik już jest w fazie przygotowań... Poprawka! Silnik już siedzi i rozpędza moje Uno do 100 w 8.3sec. :) BOMBA!!!
+ Uwielbiam go
+ przestronne wnętrze
+ dobre hamulce
+ dobre trzymanie w zakrętach
- znikome bezpieczeństwo
PRĘDKOŚĆ!!!
Uno turbo i.e