Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Łódź
1289 cm3
58 KM
94 Nm
14.00 s
Skoda Favorit LX :)
zmienione:
-tłumik końcowy
-kierownica (wymaga jeszcze dopracowania)
W planach (było):
-przyciemnienie tylnych szyb
-malowanie środka w przednich lampach na czarno
-zmiana tylnych lamp na lampy z wersji silver lub sport line
-zmiana podświetlenia zegarów na niebieskie
-niebieskie podświetlenie środka
czterocylindrowy, ośmiozaworowy, gaźnikowy (gaźnik Pierburg), umieszczony poprzecznie pochylony o 20 stopni, wałek rozrządu w kadłubie. Kadłub i głowica aluminiowe, wał korbowy na trzech podporach. Średnica cylindra 75,5 mm, skok tłoka 72mm, pojemność skokowa 1289 cm. + instalacja LPG
wersja po ostatnim liftingu czyli z czarnym wnętrzem, aluminiowe nakładki na pedały, przednie fotele od wersji GLX, zegarek w podsufitce z wersji GLX, pomalowane na niebiesko elementy deski rozdzielczej
przód - wahacze trójkątne, kolumna McPerson.
tył - wahacze wleczone i belka skrętna, amortyzatory teleskopowe, sprężyny śrubowe.
jednostka sterująca ALPINE CDE 101 RM , przednie głośniki dwudrożne odseparowane Hertz DSK - 130, tylne głośniki trójdrożne coaxialne Hertz DCX - 690. Całe audio zostało wyciągnięte z auta przed sprzedażą i sprzedane osobno
każda jest pamiętna :)
autko sprzedane :(
do plusów na pewno można zaliczyć tanie części oryginalne jak i zamienne, dużo miejsca z przodu na nogi i nad głową co dla osoby z moim wzrostem (201cm) jest dość istotne
osiągnięcie prędkości 190 km/h w pięć osób jadąc na LPG
VW Golf Mk II