Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Gołdap
42 KM
0.00 s
Tico oparte jest na trzeciej generacji Suzuki Alto zaprezentowanego w 1989 roku. W Korei Południowej produkcję tego samochodu rozpoczęto w 1991. Pierwsze modele Tico pojawiły się w Polsce w sprzedaży w 1993. W 1996 dystrybucją, a później również produkcją, zajęło się FSO. W 1998 samochód poddano niewielkim zmianom - dodano elektroniczny zegarek, głośniki, zderzaki w kolorze nadwozia i przyciemniono na niebiesko przednią szybę. Oficjalnie produkcja auta zakończyła się w 2001 roku. Jego następca, Daewoo Matiz odziedziczył po nim silnik i wiele elementów konstrukcji.
Prezentowany model pochodzi z 1998 roku :)
Przednie światła - clear
Tylne światła - de lexus
Dwa niebieskie neony oświetlające wnętrze pojazdu
Dane techniczne Silnik 0.8
Nazwa S-TEC Helios
Oznaczenie kodowe F8C
Rodzaj benzynowy
Układ rzędowy
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 6
Pojemność 796 cm³
Moc maksymalna 30 kW/41 KM przy 5500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy 60 Nm przy 2500 obr./min
Stopień sprężania 9,3
Osiągi Silnik 0.8
Prędkość maksymalna 143
km/h
PLUSY:
dostępność części zamiennych
bezawaryjny
dobra widoczność
dobra wentylacja
dostępność części zamiennych
mały promień skrętu
przystępna cena
MINUSY:
mało dynamiczny
nieelastyczna skrzynia biegów
mały bagażnik
brak wspomagania kierownicy
podatny na korozję
słabe hamulce
niski poziom bezpieczeństwa
Przyspieszenie 0-100 km/h 17,5 s
Zużycie paliwa (miasto / trasa / średnie) 6,1 / 4,2 / 5,5 l/100 km