Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Biłgoraj
2184 cm3
184 KM
310 Nm
0.00 s
Witam!
Chciałbym przedstawić moje nowe autko, jakim jest Ford Probe z 2.2 turbodoładowanym silnikiem rodem ze stajni mazdy. Ponadczasowa sylwetka, wygoda i osiągi sprawiają, że auto mimo wieku, jest nadal bardzo atrakcyjne.
Zapraszam również wszystkich zaineresowanych modyfikacjami jak i samym modelem auta do oglądania i podzielenia się konstruktywną i szczerą opinią na jego temat.
-----------------------------------------------
Skupilem sie glownie na modyfikacjach mechanicznych zachowujac piekna, ponadczasowa linie auta.
-----------------------------------------------
Turbodoładowana jednostka rodem z MX-6 GD dająca ogromną przyjemność z jazdy i niesamowity ciąg dzięki dużemu momentowi obrotowemu. Doskonale radzi sobie z autem, szczególnie w trasie, gdzie praktycznie można nie redukować z V biegu ...
1. Wydech 2.5" by BartH Exhaust
2. FMIC od BMW by BartH Exhaust
3. BOV Properfekt I
4. MBC Properfect
5. Filtr stozkowy Fujita (czeka na montaz)
6. Przewody Magnecor 8.5mm (czeka na montaz)
7. Chip znoszący boost cut'a (DET II czeka na montaz i strojenie)
8. Sprzeglo Clutchmasters STAGE III
... auto jezdzi na oleju Valvoline VR1 Racing 10W60
-----------------------------------------------
Utrzymane w jasnej tonacji. Zapewnia sporo miejsca dla czterech pasażerów, a także ogromny bagażnik. Rewelacyjne są także fotele z wszechstronną regulacją, wygodna pozycja, oraz dużo "bajerów" takich jak regulacja podparcia bocznego foteli, czy inne elektroniczne zabawki, które w tych latach nie były takie oczywiste jak dziś. Brakuje jedynie klimy i tempomatu.
1. Turbo timer Greddy
2. Zegar doladowania Auto Gauge
-----------------------------------------------
Świetnie zestrojone z regulacją w trzech trybach: sport, normal, soft. Różnica między kolejnymi ustawieniami jest ogromna - od kanapy na "soft" do "deski" na sport. Sportowe sprezyny dodatkowo mocno usztywnily zawieszenie.
1. Sprezyny MTS-Technik - 35mm
-----------------------------------------------
Hamulce:
1. Przód zestaw BBK Revolution
- zaciski 4-tłoczkowe Willwood
- klocki Willwood v. street
- tarcze wentylowane/nawiercane 325mm
- przewody w oplocie
2. Tył zestaw fabryczny KVR Racing
- zaciski oryginalne po regeneracji
- klocki KVR Carbon
- tarcze nacinane KVR
- przewody w oplocie
...
- płyn MOTUL RBF 660
-----------------------------------------------
Fabrycznie system 4 głośników, wymieniony przeze mnie na lepiej grający zestaw ...
Radio: Alpine CDA 7832R
System przedni: Morel Tempo 6
Subwoofer: u-Dimension EL-S104
Wzmacniacz: Kenwood KAC-943
Wygluszenie: Mata dekarska Soudal (na calym aucie)
Okablowanie: Caliber
-----------------------------------------------
Podróż takim autem zawsze sprawia ogromną przyjemność. Możliwośc przyśpieszenia w każdej sytuacji i poczucie posiadania auta wyjątkowego są uzależniające.
-----------------------------------------------
Wystroic i czerpac przyjemnosc z jazdy.
-----------------------------------------------
+ dynamika
+ doskonały komfort
+ ogromny bagażnik
+ ponadczasowy wygląd
- minusy??
-----------------------------------------------
Sam zakup tak zadbanego egzemplarza jest osiągnięciem.
-----------------------------------------------
... nie powiem ;)
-----------------------------------------------
Pozdrawiam
Lukas