facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

FSO Polonez Caro 1996r

Oglądano już 13626 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o FSO Polonez Caro »
  • Rocznik

    1996 r.

  • Właściciel

    seba1987

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1800 cm3

  • Moc

    120 KM

  • Max. moment obrotowy

    180 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    8.00 s

  • Opis

    ZAPRASZAM NA WWW.OBRGARAGES.PL

    Tam na bierząco opisywane są wszystkie modyfikacje

  • Tuning

    chyba wszystko jest podziubane.

  • Silnik

    • SWAP na 1.4 16V z ROVER’a
    • SWAP na 1.8 16V z Landrovera Freelandera
    • Silnik jest nowy, tzn. poskładany na nowych tłokach, tulejach, sworzniach, nowym wale korbowym, nowych panewkach, w głowicy są nowe popychacze, prowadnice zaworów, wymienione wszystkie uszczelniacze i simmeringi. Dodatkowo głowica po portingu, kol. ssący został wypolerowany w środku. Dorobione aluminiowe koło pasowe, kolektor 4-2-1. Założone wtryskiwacze z calibry 2.0 8V i zewnętrzy regulator ciśnienia paliwa. Zamach z rovera 1.6 pod sprzęgło 200mm, alternator z zafiry 140A i wspomaganie elektryczno-hydrauliczne z astry II
    • Kosmetyka pod maską, czyli kable powędrowały do nadkoli, komora silnika została pomalowana, ściana grodziowa została wygłuszona na nowo, sam silnik został wyczyszczony i pomalowany, niektóre elementy zostały wypolerowane, komputer został obszyty skajem
    • Założony stożkowy filtr powietrza i filierek odmy
    • Filtr par paliwa powędrował do nadkola
    • Dołożony drugi wentylator na chłodnicy
    • Nowe przewody paliwowe puszczone tak jak w seryjnym polonezie z silnikiem ROVERA
    • Układ wydechowy własnej konstrukcji, czyli elastyczna rura stosowana do układów wydechowych samochodów ciężarowych o średnicy 50mm, strumienica WM SPORT (średnica wlotu i wylotu 60mm), seryjny środkowy tłumik (ocynk), końcowy tłumik przelotowy „ALA MUGEN” z końcówką 100mm
    • Razem z silnikiem musiała być zmieniona skrzynia, w której założyłem nowe sprzęgło VALEO z łożyskiem oporowym. Skrzynia została zalana olejem MIDLAND 85W/95
    • Most o przełożeniu 3.91 (seria) zalany olejem MIDLAND 85W/160
    • Kosmetyka, czyli skrzynia biegów pomalowana na czarno, wał napędowy na czerwono, most na srebrno

  • Wnętrze

    • Wspawana belka pod deską rozdzielczą z poloneza plusa
    • Zmieniona instalacja na plusową
    • Założone ogrzewanie z poloneza plusa
    • Całe wnętrze zostało wyklejone taśmą dekarską i wylepione pastą wygłuszającą
    • Zostały założone elektryczne, podgrzewane lusterka, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, woltomierz, kontrolka nie zapiętego pasa kierowcy, czujnik niskiego poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwacza, podgrzewane fotele (na razie niestety tylko pociągnięta instalacja)
    • Brak rygli w drzwiach
    • Deska rozdzielcza i tapicerki z poloneza plusa
    • Fotele i kanapa Inter Grocklin
    • Nakładki na pedały
    • Aluminiowa gałka zmiany biegów, krótszy lewarek

  • Zawieszenie

    • Przód:
    - nowe sprężyny z poloneza trucka diesla obcięte o 2 zwoje i dodatkowo obcięty zwój został dogięty
    - amortyzatory KROSNO rozwiercone i zalane olejem HIPOL 85W90
    - z racji wymiany silnika została zmieniona belka pod silnikiem, jest nowy stabilizator i drążek kierowniczy główny
    • Dołożone wspomaganie kierownicy JKC
    • Kosmetyka, czyli wszystkie elementy zawieszenia zostały zdemontowane, wyczyszczone i pomalowane na srebrno. Przy składaniu zostały założone nowe gumy, wszystkie śrubki zostały zregenerowane i nasmarowane przed przykręceniem
    • Tył:
    • Na razie seria

  • Car Audio

    • Radio: DVD JVC KD DV-7402
    • LCD Alpinie 3,5”
    • Głośniki przód: zestaw odseparowany RAINBOW SLX 265 (16cm midbass + tweeter)
    • Subwoofer: RE Audio SR-12 30cm w skrzyni ciśnieniowej
    • Wzmacniacze: Monoblok Cerwin Vega! XL 300.1 || Dwukanałówka Cerwin Vega XL 300.2
    • Kondensator: DIETZ 1Fahrrad
    • Okablowanie: kabel zasilający 20mm2, kable głośnikowe 2x15mm2, kable sygnałowe 3xRCA SINUSLIVE CA50
    • Inne: pozłacane klemy, oprawki bezpieczników + bezpieczniki 30A, rozdzielacz zasilania SINUSLIVE

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze nie ma

  • Perspektywy

    Wykręcenie z silnika 180KM (Ecumaster det III i prawdopodobnie soft turbo)

    Skończenie projektu od przysłowiowej deski do deski

  • Plusy i minusy pojazdu

    + kolor
    + nowy silnik
    + stan nadwozia

    - dużo pracy przede mną

  • Osiągnięcia

    V Ogólnopolski Zlot Aut Wyprodukowanych Przez FSO w Czerniewicach:
    - I miejsce w konkurencji CAR AUDIO
    - III miejsce w konkurencji NAJWIĘKSZE MODYFIKACJE

  • Marzę o...

    Skończeniu auta w 100% i wzbudzenia zainteresowania na zlotach

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Toyota Starlet
  • NSU Prinz
  • Wartburg 353
  • Aprilia SR 50
  • Kinroad XT50Q KING
  • Zipp Vapor

Co robią kierowcy na PJ