Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
1800 cm3
120 KM
180 Nm
8.00 s
ZAPRASZAM NA WWW.OBRGARAGES.PL
Tam na bierząco opisywane są wszystkie modyfikacje
chyba wszystko jest podziubane.
• SWAP na 1.4 16V z ROVER’a
• SWAP na 1.8 16V z Landrovera Freelandera
• Silnik jest nowy, tzn. poskładany na nowych tłokach, tulejach, sworzniach, nowym wale korbowym, nowych panewkach, w głowicy są nowe popychacze, prowadnice zaworów, wymienione wszystkie uszczelniacze i simmeringi. Dodatkowo głowica po portingu, kol. ssący został wypolerowany w środku. Dorobione aluminiowe koło pasowe, kolektor 4-2-1. Założone wtryskiwacze z calibry 2.0 8V i zewnętrzy regulator ciśnienia paliwa. Zamach z rovera 1.6 pod sprzęgło 200mm, alternator z zafiry 140A i wspomaganie elektryczno-hydrauliczne z astry II
• Kosmetyka pod maską, czyli kable powędrowały do nadkoli, komora silnika została pomalowana, ściana grodziowa została wygłuszona na nowo, sam silnik został wyczyszczony i pomalowany, niektóre elementy zostały wypolerowane, komputer został obszyty skajem
• Założony stożkowy filtr powietrza i filierek odmy
• Filtr par paliwa powędrował do nadkola
• Dołożony drugi wentylator na chłodnicy
• Nowe przewody paliwowe puszczone tak jak w seryjnym polonezie z silnikiem ROVERA
• Układ wydechowy własnej konstrukcji, czyli elastyczna rura stosowana do układów wydechowych samochodów ciężarowych o średnicy 50mm, strumienica WM SPORT (średnica wlotu i wylotu 60mm), seryjny środkowy tłumik (ocynk), końcowy tłumik przelotowy „ALA MUGEN” z końcówką 100mm
• Razem z silnikiem musiała być zmieniona skrzynia, w której założyłem nowe sprzęgło VALEO z łożyskiem oporowym. Skrzynia została zalana olejem MIDLAND 85W/95
• Most o przełożeniu 3.91 (seria) zalany olejem MIDLAND 85W/160
• Kosmetyka, czyli skrzynia biegów pomalowana na czarno, wał napędowy na czerwono, most na srebrno
• Wspawana belka pod deską rozdzielczą z poloneza plusa
• Zmieniona instalacja na plusową
• Założone ogrzewanie z poloneza plusa
• Całe wnętrze zostało wyklejone taśmą dekarską i wylepione pastą wygłuszającą
• Zostały założone elektryczne, podgrzewane lusterka, elektryczne szyby z przodu i z tyłu, woltomierz, kontrolka nie zapiętego pasa kierowcy, czujnik niskiego poziomu płynu w zbiorniczku spryskiwacza, podgrzewane fotele (na razie niestety tylko pociągnięta instalacja)
• Brak rygli w drzwiach
• Deska rozdzielcza i tapicerki z poloneza plusa
• Fotele i kanapa Inter Grocklin
• Nakładki na pedały
• Aluminiowa gałka zmiany biegów, krótszy lewarek
• Przód:
- nowe sprężyny z poloneza trucka diesla obcięte o 2 zwoje i dodatkowo obcięty zwój został dogięty
- amortyzatory KROSNO rozwiercone i zalane olejem HIPOL 85W90
- z racji wymiany silnika została zmieniona belka pod silnikiem, jest nowy stabilizator i drążek kierowniczy główny
• Dołożone wspomaganie kierownicy JKC
• Kosmetyka, czyli wszystkie elementy zawieszenia zostały zdemontowane, wyczyszczone i pomalowane na srebrno. Przy składaniu zostały założone nowe gumy, wszystkie śrubki zostały zregenerowane i nasmarowane przed przykręceniem
• Tył:
• Na razie seria
• Radio: DVD JVC KD DV-7402
• LCD Alpinie 3,5”
• Głośniki przód: zestaw odseparowany RAINBOW SLX 265 (16cm midbass + tweeter)
• Subwoofer: RE Audio SR-12 30cm w skrzyni ciśnieniowej
• Wzmacniacze: Monoblok Cerwin Vega! XL 300.1 || Dwukanałówka Cerwin Vega XL 300.2
• Kondensator: DIETZ 1Fahrrad
• Okablowanie: kabel zasilający 20mm2, kable głośnikowe 2x15mm2, kable sygnałowe 3xRCA SINUSLIVE CA50
• Inne: pozłacane klemy, oprawki bezpieczników + bezpieczniki 30A, rozdzielacz zasilania SINUSLIVE
Jeszcze nie ma
Wykręcenie z silnika 180KM (Ecumaster det III i prawdopodobnie soft turbo)
Skończenie projektu od przysłowiowej deski do deski
+ kolor
+ nowy silnik
+ stan nadwozia
- dużo pracy przede mną
V Ogólnopolski Zlot Aut Wyprodukowanych Przez FSO w Czerniewicach:
- I miejsce w konkurencji CAR AUDIO
- III miejsce w konkurencji NAJWIĘKSZE MODYFIKACJE
Skończeniu auta w 100% i wzbudzenia zainteresowania na zlotach