Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Zakopane
2800 cm3
200 KM
280 Nm
8.00 s
Audi A6 S-Line
produkcja 1998r
quattro
automat tip-tronic
Zmiany wizualne z oryginalnej wersji
- lampy tylne lift
- blenda tylna litf
- wycieraczki i ramiona lift
- antena GPS z nowej A6
- grill bez znaczka
- 4 calowe końcówki wydechów
- lusterka chrom
- felgi chrom MOMO WRS 17' 8,5'
- opony Syron N3000 235/40
- szyby przyciemniane folią chromolux
- niebieskie diodowe podświetlenie podłogi
- białe diodowe oświetlenie kabiny
- zabudowa audio w bagażniku
- tarcze przód nawiercane wentylowane Zimmermann Sport
- tarcze tył Zimmermann Sport
- klocki Ferodo DS Preformance
- większe serwo i pompa z 2.7 biturbo
silnik - V6 2.8 200KM
- max spalanie w mieście 25 litrów
- min spalanie trasa 11 litrów
- niebieskie diodowe podświetlenie podłogi
- białe diodowe oświetlenie kabiny
- kierownica obszyta na wzór RS4
- zmieniony licznik na poliftowy + wskazówki od S6
- zabudowa audio w bagażniku
- gwint KW Innox V2
- tarcze przód swap z 288mm na 322mm z S6
- zaciski przednie 2 tłoczkowe od S6
- tarcze przód wentylowane Zimmermann Sport
- tarcze tył Zimmermann Sport
- kpl klocków Ferodo DS Preformance
Zmiany z seryjnego BOSSE
- Pioneer AVIC-F900BT 2DIN
- monitory Pioneer w zagłówkach
- 4 głośniki Infinity
- subwoofer - 2x DLS 15SPL 38cm
- wzmacniacz MAGNAT RX 44
- wzmacniacz 2x ground zero
- kondensator
- okablowanie Ground Zero + Dietz
Obszycie plastików w komorze silnika skóra w kolorze srodka
RS6 4.2 BITURBO :)
Zapraszam na moją strone
www.tatrytuning.pl