Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Pleszew
2792 cm3
178 KM
0.00 s
przede wszystkim wiecej zdjec i cala historia auta na forach vw:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2842146#p2842146
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?p=386639#p386639
http://vwlkp.pl/viewtopic.php?p=246#246
a ponizej skrocony opis i tylko kilka z setek zdjec jakie mam...
kupiony w maju 2009 roku. Od tamtego czasu chyba wszystko w aucie sie zmienilo :) łącznie z kolorem.
Trochę tego jest. Zależy co dla kogo jest tuningiem. Ja respektuje zmiany tylko na ori częściach lub bdb zamiennikach. Resztę chyba widać na foto :)
Fabryczne 2,8 litra VR6 shamowane na 178ps. Przed malowaniem wyciągnięty z budy, zrobiony remont, pomalowany. W tej chwili już w budzie, ale komora jeszcze nie jest na tyle ogarnięta, żebym mógł się nią pochwalić :)
było zwykle cale granatowe wnętrze. W tej chwili jest recaro skórzane, środki z czarnej alcantary i wszystko obszyte żółtą nicią. Trochę się nawymieniałem bo trzeba było wszystkie granatowe elementy wnętrza zmienić na czarne (deska, dywany, boczki, wszystkie plastiki i zaślepki, raczki itp) oprócz tego podsufitka w alcantarze :) Do tego tunel środkowy z wersji usa.
Gwintowane ;)
koła są od chevroleta corvetty... 17" 8,5J przód i 9,5J tył.
Z przodu opony 195/40/17 z tylu 215/35/17. Przyjemny naciąg na nich :)
pod maska...
a tak poważnie to planuje jakieś niskobudżetowe 2 odseparowane zestawy i sub w bagażniku, bez szalu ;)
Każda przejażdżka...
Doprowadzić wszystko do stanu idealnego/bardzo dobrego
plusów masa... w koncu po to auto jest robione. Ma dawać przyjemność z jazdy. Nic więcej.
skończeniu tego auta, choć to raczej niemożliwe, bo zawsze można coś dołożyć ;)