Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Chicago - Tarnow
2000 cm3
0.00 s
2,0 TFSI, turbodoładowana jednostka z bezpośrednim wtryskiem benzyny standardowo dysponujący ogromnym momentem obrotowym 280Nm w niemal pełnym zakresie obrotów od 1.800 do 5.100obr./min i nie maleje, troche zmian i wszystko jest widoczne na fotce obok MOc na wykresie :)
zmienione doloty , orginalnie montowany w vw intake Neuspeed , blow off valve, forge DV chip zalozony orginalnie w vw firmy Giac pozmieniano dawki paliwa i cisnienia na wieksze ,moc cisnienia doladowania wzorosla momentami nawet do 25 PSi orginalne turbo daje rade zjada bez problemu !!! Wszystkie dodatki byly montowane przez autoryzowany warsztat VW .
dwusprzeglowa skrzynia biegow DSG Sprzęgło 1 używane jest dla biegów nieparzystych (oraz biegu wstecznego), a sprzęgło 2 dla parzystych,manetki w kierownicy , naprawde dobra skrzynia wachalem sie czy wybrac biegowe ale czas zmiany biegu w biegowce wynosi okolo 1 sekundy a DSG zmienia bieg bez zbednej utraty czasu w 0,03-0,04 sekundy !!!!! robi dobra robote!!!!!Launch Control po zapieciu pasu wlaczenia skrzyni na sport , wylaczenia trakcji , naciskasz hamulec lewa noga a prawa wyciagasz sobie maszyne na obroty i szczelasz jak ze sprzegla w tym momencie GTI dostaje najwieksza moc na kola i rwie sie jak szalony do przodu Naprawde dobra Maszyna !!!!
zegar cisnienia doladowania , detale Gti na siedzeniach
sportowe twarde bardzo dobrze trzymajace na zakretach
standartowe 10 glosnikow
bedzie kilka wizualnych , ale tez mysle ze moc troche jeszcze wzrosnie
100% satysfakcji Niemiecka marka , chip firmyGiac naprawde dobrze pracuje i dal duza roznice po jego zamontowaniu , szczerze tego sie nie spodziewalem