Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Kraków_N-H
1797 cm3
190 KM
180 Nm
6.00 s
- Felgi Rota GT3 Red with Royal Lip 16"
- niskoprofilowe opony Kumho ESTA 215/40/ZR16
- malowane na czarno przednie lampy
- tylne lampy typu clear Red&White
- lusterka SPOON style
- dokładka pod zderzak
- kierunkowskazy typu clear
- grill bez znaczka ala TypeR
- Kolektor ssący Skunk2
- Heatshield
- Dolot Parówa SIMOTA
- nowe świece NGK
- końcowy tłumik OEM-look M-Tech 2,5"
- przelotowy wydech 2,5"
- kolektor wydechowy Tri-Y 4-2-2-1 2,5"
- bandaż termoizolacyjny na kolektorze
- ECU P28 z przesuniętym VTEC-iem na 5000rpm
- zegary z wersji VTI
- nakładka na zegary Carbon Bezel z wersji EK4
- gałka zmiany biegów Mugen
- kubełkowe fotele F1-Z
- klimatyzacja
- Eibach Pro Kit -40mm
- Amortyzatory GTCupline
- Przednia górna rozpórka od Civic VTI
- Radio ALPINE 9821R
- Głosniki: Przód i tył 3-drożne BLAUPUNKT GBx
- Wzmacniacz CARPOWER
-Przyciemnienie szyb
Same + :)
I miejsce w klasie JDM Style Kielce, eliminacje WPP,
I miejsce w klasie JDM Style Katowice, eliminacje WPP,
III miejsce w klasie JDM Style, finał WPP,
X miejsce najładniejsze auto zlotu w Bochni,
Artykuł w Japan Trends oraz GT,
Występ dla TVN Turbo w OPT.
Kompresor JRSC :D