Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Goleniów
1800 cm3
125 KM
174 Nm
10.00 s
Własnoręczne wykonanie tuningu daje o wiele większą satysfakcję, niż kupno gotowca. Pozdro dla wszystkich zapaleńców tuningu!!!
16 felgi Borbet 16/205/45 gumki, sportowy tłumik końcowy WM Sport, progi uniwersalne S-Line, dokładki zderzaków lami-desing, wlot na masce (to nie atrapa), spoiler tylnej klapy. Zerwane wszystkie listwy boczne, siatka tuningowa w atrapie. Oczywiście wszystkie te elementy montowane były własnoręcznie, łącznie z lakierowaniem. Przyciemnione tylne lampy i kierunkowskazy boczne. Brewki były i straszyły (wywaliłem je) Przyciemnione szyby, przednia przeciw słoneczna w kolorze nadwozia
silnik seryjny 1.8 GDI,
Regulowana kierownica,
chromowe nakładki na pedały i sportowa gałka zmiany biegów. Chromowane nawiewy,
utwardzone zawieszenie z powodu obcierania
jednostka sterująca Alpina CDA-9812RB
Wywalić wlot z maski!!!!!!!!!
plusy:
1.skrzynia biegów
2.dynamiczny silnik
3.cztery poduszki powietrzne
4.prowadzenie
5.mała awaryjność
minus :
1.Okropna tapicerka
2.Bardzo mały wybór akcesorji tuningowych. nie wspominając o alufelgach
Czas na 1/4 mili 17,01s
Zostać kierowcą zawodowym