Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Biłgoraj
2000 cm3
151 KM
190 Nm
8.00 s
PREZENTACJA AUTA W OPT |||
VVV
http://www.youtube.com/watch?v=sV6nwSIaD3g
Witam!
Chciałbym przedstawić Wam mój projekt. Na przestrzeni ostatnich 4 lat był stopniowo doprowadzany do stanu jaki obecnie możecie zobaczyć na zdjęciach.
Zapraszam również wszystkich zaineresowanych modyfikacjami jak i samym modelem auta do oglądania i podzielenia się konstruktywną i szczerą opinią na jego temat.
-----------------------------------------------
Zależy jak kto rozumie to słowo. Dla jedych moje auto jest praktycznie seryjne, bo prócz felg nie ma przecież spoilerów, diodowych lampek, wlotów i naklejek... Dla mnie tuning to droga do podkreślenia charakteru auta bez jego zatracenia. Osobiście dużą wagę przywiązuję do strony mechanicznej, także mój projekt opiera się głównie na modyfikacjach silnika, zaiweszenia, a także układu hamulcowego ...
Moje auto znajdziecie także na:
- www.mazda626.net
- www.mazdaspeed.pl
Historia modyfikacji i zdjęcia:
- www.cardomain.com/ride/3805023
-----------------------------------------------
1.) SWAP silnika na 2.0 FS
2.) Tłoki od FS-ZE (10.4:1 zamiast 9:1)
3.) Wałek ssący od FS-ZE
4.) Wałek wydechowy Corksport
5.) Dolot CAI ze stożkiem Fujita
6.) Wydech 2\\\"
- kolektor 4-1
- rezonator Aero Turbine
- przelotowy tłumik środkowy
- przelotowo tłumik końcowy RM MOTORS RM5
7.) Obróbka głowicy stage III (Kreator Mocy)
- polerka kanałów
- dotarcie gniazd i zaworów
- polerka komory spalania
- splanowanie (zabielenie)
8.) Strojenie ECU Master\\\'a by Coobcio
9.) Przewody WN NGK
10.) Świece NGK
11.) Magnetyzer Maksor D.F.R
...
12.) Czarna pokrywa zaworów
13.) Korek oleju Mazdaspeed v. blue
14.) Filtr odmy Simota v. blue
15.) Olej Castrol Edge Sport 10W60
-----------------------------------------------
Skrzynia:
1.) Short Shifter Fidanzda
2.) Olej MOTUL Gear 75W90
3.) Sprzęgło Exedy STAGE I
-----------------------------------------------
... tak brzmi:
http://www.youtube.com/watch?v=kpV5pK5kFt0
-----------------------------------------------
Wygodne i stosunkowo przestronne. Mimo wieku fotele są niezniszczone, a elementy plastikowe nie trzeszczą nadmiernie. Dodatkowo kilka elementów nadaje mu charakteru ...
1.) Skórzana kierownica od MX-6
2.) Gałka obszyta skórą
3.) Alu-ramki zegarów
4.) Oświelenie V-LED\\\'s v. cool-blue
5.) Welurowe dywaniki
-----------------------------------------------
Pomimo tego, iż obniżone o 5cm w stosunku do serii, nadal zachowuje charakterystykę umożliwiającą stosunkowo komfortowe podróżowanie na różnych nawierzchniach. Amortyzatory ustawione na najtwardszy tryb pracy dają pełną kontrolę nad autem. Dodatkowy negatyw obu osi i delikatne naciągnięcie nisko profilowej opony dają pewność prowadzenia i panowania nad autem.
1.) Amortyzatory Tokico Illumina
2.) Sprężyny Sprint -2\\\"
3.) Przednia rozpórka kielichów
4.) Nowe mocowania, odboje itd.
-----------------------------------------------
Hamulce:
Przód: (dedykowany do Mazdy 6 3.0 V6)
Tył: (dedykowany do Mazdy 626 GE)
1.) Tarcze KVR J-Hook silver
2.) Klocki EBC Red Stuff
3.) Srebrne zaciski
4.) Przewody Corksport
5.) Płyn MOTUL RBF 660
-----------------------------------------------
Znacznie rozbudowane wzgledem seryjnego zestawu 4 elips w rozmierze 5x7. Jednostka sterujaca Alpine z serii CDA, glosniki i kondensator z najwyzszej serii Helixa, subwoofer JL Audio, oraz wzmacniacz szwedzkiego DLS\\\'a. Okablowanie pochodzi od Eagle, za wygluszenie odpowiada Dynamat.
1.) Jednostka sterująca - Alpine CDA 9835R
2.) System przedni - Helix RS6 Competition (passive)
3.) Wzmacniacz - DLS A5 \\\"The Big Three\\\"
4.) Subwoofer - JL Audio 10W6
5.) Kondensator - Helix DPC 1000 (z elektroniką)
6.) Okablowanie - Eagle Cable
7.) Wygłuszenie - Dynamat Mega Pack (3x) + Brax eXvibration (1x) + Dynaxorb (2x)
-----------------------------------------------
Jeżeli wkłada się w auto tyle pracy to każda podróż jest pamiętna ...
-----------------------------------------------
Coś pewnie się zmieni ;)
-----------------------------------------------
Trudno jest definiować plusy i minusy auta, które już dawno stało się moim życiowym hobby. Z pewnością wygląd obecny auta nie zdradza jego wieku. Silnik dobrze radzi sobie mimo ponad 230k km na karku. Ogólnie wszystko co wiąże się z tym autem to dla mnie jeden wielki plus. Plus za przygody, czas poświęcony na modyfikacje, radość z sukcesów, smutek z kilku rzeczy które nie do końca się udały. Całe szczęście, że było takich niewiele, acz jak w każdym projekcie trzeba najpierw coś samemu doświadczyć, aby posiadać jako taką wiedzę.
-----------------------------------------------
Osiągnięciem dla mnie jest każda nowo zamontowana cześć w tym aucie, która spełni swoją funkcję zgodnie z planem. Uznanie wielu ludzi zarówno z Polski jak i z zagranicy, oraz świadomość tego, że inni doceniają to co robię i jak to robię ...
-----------------------------------------------
... nie powiem ;)
-----------------------------------------------
Pozdrawiam
Lukas