Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Warszawa
1200 cm3
75 KM
105 Nm
10.00 s
Moja miłosć - pierwsze auto i na pewno najdroższe przez lata :)
Bardziej mechaniczny niz wizualny.. na razie naklejke z tylu sobie zafundowalem i progi mam abarthowskie ;-)
* głowica 1.2 8v z punciaka (plan, szlify..) * wałek Punto 866
* kolektory od palio
* zmiana na wielowtrysk
* wydech przelot
* pompa paliwa od Punto/Brawo Hgt
* dolot ze ztożkiem
.. i milion innych szczegolow by jezdzilo lepiej :)
# Robione by KONECKI Motor Sport #
..yyy granatowo czarne ze wstawkami niby carbon
Obniżone i utwardzone
* amory Bilstein B4
* sprężyny: Eibach -35 mm | -40 mm
* Radio Pioneer DEH-5000UB
* Głośniki tył Pioneer 2 x 240 W
* Głośniki przód Blaupunkt 2 x 65 W
.. gra nieźle ;-)
Auto mam rok a w miedzy czasie:
1. Kupilem auto w marcu i wracalem nim w snieżyce na letnich łysych kapciach więc mialem dobry chrzest bo to pierwszy samochod jakim jechalem na wlasnosc po zdaniu prawka :)
2. Pierwsza wyprawa nad morze w lato i sie zagotowal jak wracalem za obwodnicą trojmiasta. Godzine dłubałem go na poboczu bo wentylator sie nie wlaczal;
3. W jakas niedziele jade i widze ze kontrolka hamulców sie swieci, to mysle sobie ze klocki sie koncza czy cos to jade dalej (40 km drogi przede mna) a tu nagle noga z pedalem coraz nizej i nizej i przed dojechaniem do celu stwierdzam ze nie mam w ogole hamulcow wiec ostatnie 10 km z gory hamuje redukcja/silnikiem i recznym bo pedal w podlodze a on jedzie. Staje, patrze a tu strzelil glowny przewdod hamulcowy. Ogolnie wyszedlem z opresji mimo 6 miesiecznego stazu za kolkiem :D
4. Odbieram auto po przerobkach, docieram silnik bo zmienilem pierscienie, jaram sie wydechem i nagle na mega ruchliwej ulicy zaczyna sie dlawic i szarpie okropnie to zjezdzam ledwo na awariach na najblizsza stacje (akurat byla po 300 metrach.. uff)podnosze mache a tu wulkan paliwa strzela w gore bo strzelil przewod paliwowy.. :)
Marzy sie jakiś potwór ale jeszcze bardziej marze o zrobieniu potworka ze swojego kurczaka :)
Milion plusow, chociażby tani w eksploatacji czy idealny rozmiarowo do miasta i szybki dzieki niskiej masie.
Najwiekszy minus to chyba awaryjnosc jak to u Fiata, zwlaszcza paro-paronasto letniego.
Hmmm, samo kupno jego i doprowadzanie do stanu przyjemnego dla oka i ducha :)
.. a i zamyka szafe :)
..białych felgach i silniku 1.4 w tej małej budce :D