Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Tychy/Bieruń Nw
899 cm3
41 KM
0.00 s
Samochód kupiłem jakiś rok temu jako następca mojego ex-wozidła czyli byłego malucha :)
Jest to wersja SX, czyli seryjnie trochę lepiej wyposażona.
Fotki nieaktualne :)
Wymieniona jednostka na taką samą, wszystkie naprawy i wymiany płynów na bieżąco.
Seria poza zmienionym układem wydechowym:
-Brak katalizatora,
-rura na całej długości + tylko koniec z DF (polishMugen) + Cultowa Fifka fi50 z nierdzewki w polerce.
-fotele z Civic CRX czarne welurowe,
-czarna podsufitka
-pasy przednie czerwone od sportinga
-skrócony drążek zmiany biegów (gałka, mieszek i ramka oryginalna z SX)
-przednie słupki obite skórą
-kierownica Raid HP 30cm,
-centralny zamek+alarm+domykanie szyb+bagażnik z pilota
-kanapa tylna bez zagłówków - niedzielona,
-boczki tylne czarne
-tapicerka przednich drzwi w welurze,
-ramka licznika polakierowana na czarno,
-kieszenie drzwi czarne obite welurem,
-wykładzinki kieszeni czarne
Reszta co z wyposażenia SX:
-elektryczne szyby,
-immobiliser,
-dzielona kanapa - już wstawiona pełna bez zagłówków
-konsola środkowa długa
-tylna klapa otwierana z linki
-sprężyny FK Automotive -70mm przód -60mm tył (na niektórych fotkach jeszcze 60/40)
-ammorki tylne utwardzane i skracane na zamówienie by Dziadek,
-amortyzatory przód to Delphi PZM-1
-felgi:
Były ATS CLASSIC 6JP
Była Poszerzona stalówka z 5J na 7J +komplet nowych opon Nankang 165/55/13
Jest Schmidt Modern Line 7,5J
-rozpórka kielichów przednich,
Jakies podstawowe jest
Panele w drzwiach
zerwany pasek klinowy w środku lasu ok. godz 1 w nocy i do tego brak środków na komórce :)
Kilka marzeń się spełniło ;)
teraz czas na dalsze.
+zgrabny i wszędzie się zmieści
+dość dynamiczny jak na taką pojemność
+mały ale wystarczający na moje potrzeby
-nadal za wysoki
- 150km/h na trasie Skoczów-Bielsko by 899SPi,
- Gewindefahrwerke + 1.4 16V