Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Uk
2000 cm3
220 KM
310 Nm
6.70 s
Optycznego tuningu jako takiego na razie nie ma :) co pozwala czasami zwiesc przeciwnika :), a mechanicznie to zawieszenie, rozporki przod tyl, wydech, zawor upustowy HKS.
Ostatnio zagoscily rowniez nowe tarcze wentylowane na przod i tyl robione na zamowienie i wydajniejsze zaciski hamulcowe, ktore przyczynily sie do tego ze samochod szybciej wytraca predkosc :)
standardowa jednostka T4, zawor upustowy HKS'a plus stozek, ktory odetkal dolot i samochod stal sie o niebo elastyczniejszy
najwyzsza wersja z tego rocznika
amory Bilsteina, sprezyny Spax'a, calosc obnizona o 30 mm, ogolnie twardsze zawieszenie co w polaczeniu z rozporkami daje calkiem niezly efekt, konieczna zmiana alusow na 17 albo 18 :)
No i moja S-ka doczekala sie nowych kapci i felg ;) 215/40/17 mysle ze teraz duzo lepiej sie prezentuje, a na 16-stkach mam teraz komplet zimowek.
Xplod, 8 glosnikow + skrzynia bandpass 800 W wystarcza w zupelnosci :)
oo tak podroz do Polandu na swieta i niemieckie autostrady.... :) niestety podroz automatycznie drozeje :)
mnostwo pomyslow i wiara ze uda sie je wprowadzic z zycie :)
a sa jakies .... :)
Subaru Impreza WRX STI
Skyline R34 GTR