Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Warszawa
1400 cm3
96 KM
150 Nm
0.00 s
Jedno z najbardziej popularnych seicento w Polsce. Zdobywca wielu nagród na zlotach i zawodach na 1/4 mili
KOŁA:
Smoor 13X7" Polerowany rant, szafirowy środek,
Opony - Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13,
UKLAD HAMULCOWY:
Wentylowane i nawiercane tarcze 240mm od pandy 4x4
SILNIK:
1.4 16V z fiata P2 na osprzęcie z P1 1,2 16V 96KM/150Nm
UKLAD DOLOTOWY:
Zmodyfikowany Węglarski + stożek K&N;
UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor wydechowy VIGA 4-2-1, przelotowy z krótkim tłumikiem końcowym
UKLAD NAPĘDOWY:
Skrzynia 5 biegowa
puste, 2 kubełki Mirco WRC, pasy szelkowe, czarny welur, flokowana deska, kierownica Raid HP 30 mm.
ZAWIESZENIE:
Amortyzatory: gwintowane MTS; 2 rozpórki góra/dół (produkcji GSG).
KOŁA:
Smoor 13X7" Polerowany rant, szafirowy środek,
Opony - Dunlop SP Sport 2000 175/50 R13,
Coś tam sobie gra
Pierwsza przejażdżka
Germany style :)
"+" Małe, zwinne i potrafi zadziwić.
"-" nie zauważam :P
Własne cztery kółka
kontynuowaniu jego historii.