Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
1840 cm3
250 KM
300 Nm
0.00 s
MAZDA 323 GT-R
silnik dobrze znany BP lecz zmodyfikowany troche fabrycznie vs. do seryjnego czy GTX-a. Turbo IHI23, napęd 4WD satły ze szperami centralna i tylną, z rozkładme 47:53 przód:tył.
zawias seryjnie juz dość sztywny, większe hamulce.
Seryjnie 185KM i
pasy Sparko 4-punktwe.
Autko prawie ;-) seryjne.
-down pipe 3"
-wydech do końca przelot 2,5"
-tłumik MW Sport :-(
-BOV Properfekt
-MBC Properfekt
-wskaźnik boost GREDDY
-short shifter ( by Burry :-))
-gałka + drążek Auto Jacky
-dywaniki pod zamówienie ;-)
-filtr stożek + dolot OMP
-Zawieszenie BILSTEIN PSS 14 regulowane
- pasy Sparco 4-punktowe.
Motorek - seria GTR
- zawory chłodzone sodem!
- dół silnika kuty na zimno
Wytrzymuje dużo większe moce niż seryjnie, zanm szt. które na oryginalnych gratach mają po 350-370 koni!!!
to co widać na razie seria, poza wskaźnikiem
Seria i Bilstein Pss14
Nic specjalnego ma jeździć nie grać ;-)
- zawias z regulacją wys. i tłumienia
-felgi OZ racing
-kubły
-wskaźnik ciś. oleju GREDDY
-klatka OMP
-rozpurka
Coż jak chce sie wiedzeć o plusach GTR-ki to trzeba wsiąść i przejechac się i nie tylko po prostej ale po zakrętach i szutrach czy sniegu!!!
i o minusach sie zapomina :-)
Min. skrzynie wymagają dośc częstych serwisów i nie są podatne na strzały ze sprzęgła ;-)
Parę ;-) pucharów ze zlotów Mazdaspeed.pl
3 miejsce w IV Rally Sprincie w W-wie.
I parę zdziwionych kierowników na trasie ;-)
jak każdy GTR-owiec o skrzyni X-Track ale to marzenie rzedu 10keuro używka :-( ale cierpliwosć palcem dół wykopie.
I chciałbym zobaczyć GTR-kę na Karowej :-)