Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
3000 cm3
225 KM
290 Nm
8.00 s
Duzo by pisac. Z seryjnego auta jakie kupilem pozostal chyba tylko kolor i dowod rejestracyjny :) Zona mowi ze Oma jest bardziej dopieszczona niz ona ;)
Seryjnie auto wyszlo z silnikiem 2.5 v6 170 KM. po jakims czasie zrobilo sie malo wiec doszly walki od 3.0 i dolot. Na hamowni wypluło 204 KM i 250 Nm ale dalej bylo za malo :)
Dla polepszenia przyspieszenia zamiana tylnego dyfra z przelozenia 3.70 na 4.22 (w planach szpera na 4.22 - szpera juz lezy w garazu i grzecznie czeka na przelozenie)
Wiec nastepna baza do zabawy to 3.0 v6 w serii 211/270 Nm. silnik przed wlozeniem zostal rozebrany, wymienione wszystkie uszczelnienia, uszczelniacze i uszczelki. Głowica zeszlifowana prawie do zaworow. Do tego rezonator dolotu a'la Mantzel. Moc nie mierzona jeszcze bo automat Ar25 moze nie przezyc hamowni.
2.5 V6 - 170 KM /227 Nn
potem
2.5 v6 - 204 KM/250 Nm - walki + dolot
teraz
3.0v6 + dolot moc nie zmierzona jeszcze...bo bedzie sofcik pisany od podstaw
oczywiscie pracujacy z automatyczna skrzynia biegow.
Szary welur zostal zastapiony jasnym welurem, przod i tyl podgrzewany, ten z kolei od 30.05.09 zostal zastapiony jasna skora w pelnej elektryce
Amortyzatory Bilstein B4 + sprezyny Weitec - 40 mm.
Kola z Omegi Bfl Sport 17"
Opony przod Continental Conti sport contact 2 - 235/45 R17 tyl Dunlop sport maxxx 235/40 R17
Zima alu 16 seryjne oplowskie z Omeg Elite z oponami 205/55 R16
EDIT 23.03
Na sezon 2010 Oma dostala Irmscher'owskie felgi 18J z oponami 235/40 ZR18 Przod i 245/40 ZR18 tyl. na szybko zdjecie z telefonu - pelna sesja na wiosne :)
Przod zestaw separowany Signat 160 mm + tweetery
tyl- Signat 135 mm. Radio Pioneer DEH 5000 UB. Skrzynka + wzmacniacz Blaupunkt
4.22 + LSD
Kolektory rurowe Mantzla
Moze gwint
Duze wygodne auto
Najladniejsza Omega VIII Zlotu Omega Klub Polska.
Objechanie 3.2 v6 i 3.0 v6 w manualu na 1/4 mili
czarnym sedanie BFL w bezowych skorach :) oczywiscie dlugo nie zostanie seryjny :)