Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
wawa
1600 cm3
215 KM
219 Nm
6.00 s
Honda Civic EJ9 '96
układ napędowy:
sprzęgło spiekowe pięcio łopakowe by Radzikowski
SS Tenzo R
gumy drążka zmiany biegów Energy Suspension
układ hamulcowy:
konwersja hamulców przód 242mm ->262mm
swap hamulców tył z EK4 -> 239 mm
tarcze Brembo Max, klocki Ferrodo
felgi Rota Slipstream Black 15" (pierwsze Roty na polskich drogach)
Toyo R888 195/50 R15
śruby mocujące Muteki czarne
układ wydechowy:
tłumik końcowy Megan Racing N1
wydech 2'25" kwasówka by GMS
D16Y8 EJ9 (było D14A3@100KM) stock internals
Turbina TD04 16
wtryskiwacze 370 ccm (Nissan 200 sx)
regulator paliwa GMS
Energy Suspension Engine Mounts
200 KM @ 219 NM (0,45 bar)
nakładka na zegary Carbon
zegary Spoon Style własnego projektu
obrotomierz Autometer 5"
3 wskaźniki AutoMeter na słupku: Boost/Vacuum, Oil Temp., Oil Press.
kierownica Momo
nakładki na pedały Sparco
gałka Sparco
kubełek Bimarco Expert czarny
pasy szelkowe Sparco
Koni Sport (-55mm)
rozpórki górne na przód i tył Megan Racing oraz dolna tył
radyjko Blaupunkta
głośniki Hertz esk 165