Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
okolica Mlawy
2969 cm3
220 KM
280 Nm
6.00 s
Seryjnie byla to vectra 2,5... elektryczne szyby przod, fabryczny autoalarm, BC, 2x Airbag i kilka innych drobiazgow...
Wymiana silnika C25XE na X30XE z omegi z 98r, kolektor dolotowy rowniez z omegi, elektronika pozostala seryjna, a jedynie zmieniony program (EDS - niemcy). Wyciety katalizator i zrobiony wydech 2,5" nastepnie dluga skrzynie F25 zastapila krociutka skrzynia D16 z lanosa 1,5 8V o przelozeniu glownym 4,17, spina ja z silnikiem sprzeglo spiekowe (4 lopatki) ze wmocnionym dociskiem (made by Radzikowski).
Na jakies tam wyscigi posiadam alufelgi 15 z oponami Toyo R888 ktore daja jakos przyczepnosc na pierwszych biegach bo normanie o to ciezko ;p do tego przednia maske z laminatu oraz tylnia seryjna powaznie odchudona.
silnik seryjny X30XE ze stozkiem Simota
powiekoszone kanaly wydechowe w glowicy,
elektronika ecumaster DET II oraz sonda AFR Innovate LC-1
kompletny wydech 2,5" z kolektorami rurowymi
seria do tego sportowy kubel kierowcy, kierownica od vectry b sport (trojramienna)
kompletne zawieszenie -60 GTCupline,
calosc toczy sie na AEZ 17/7" ET40 gumy 215/40 Dunlop SP SPort Maxss
seria z radyjkiem VDO Dyton
1/4 mili 14,35 ET+RT zlot VKP czerwiec 2010 lotnisko Nowodwor
250 wolnossacych koniach ;p