facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Opel Corsa 1997r

Oglądano już 2231 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Opel Corsa »
  • Rocznik

    1997 r.

  • Właściciel

    WladcaSlimakuf

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    Cambirdge

  • Pojemność

    2000 cm3

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Dłubana seryjna Corsa 1.4 16v Sport

  • Tuning

    - dołożona kompletna klimatyzacja
    - dołożona poduszka powietrzna pasażera
    - dołożone wspomaganie elektryczne kierownicy EPS
    - dołożone elektryczne otwieranie szyberdachu
    - dołożone podgrzewanie foteli przednich
    - dołożony tempomat
    - dołożony immobilizer, alarm, centralny zamek z pilota, start silnika z pilota
    - zmieniona kierownica na 3 ramienną (nowszą) oryginalną opla (vauxhalla)
    - dołożone światła przecimgielne (instalacja elektryczna)

  • Silnik

    C20XE 'RedTop'
    - powercap
    - filtr stożkowy K&N
    - ostre wałki Kent Cams
    - zczipowany komputer
    - większe wtryskiwacze (C20LET)
    - termostat 82 C

  • Wnętrze

    Pełna skóra:
    - czarne boczki
    - kremowe słupki
    - kremowa podsufitka
    - podgrzewane skórzane fotele z Calibry czerwono-czarne z emblematami GSI
    - tylnia skórzana czerwono-czarna kanapa
    - białe plazmowe zegary świecące na niebiesko-czerwono
    - dodatkowe wskaźniki na słupku (ciśnienie oleju, temperatura oleju, stan instalacji elektrycznej)

  • Zawieszenie

    - SPAX RSX - pełna regulacja twardości i wysokości
    - grube półośki M-Tech
    - zwrotnice M-Tech

  • Car Audio

    brak, w planach na przyszłość

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wracając z zakupionym silnikiem c20xe w bagażniku 2 mile przed domem rozwaliło mi się sprzęgło w jeszcze oryginalnym x14xe

  • Perspektywy

    - instalacja ABS
    - instalacja kontroli trakcji
    - przebudowa jednostki napędowej na turbo (C20LET)
    - instalacja nitro
    - 15" felgi
    - 288mm hamulce przód
    - konwersja hamulców tylnich na tarcze
    - instalacje Car Audio

  • Plusy i minusy pojazdu

    - w środku za głośno (silnik c20xe)
    - w środku za głośno (tłumik przelotowy-dobry do lansu na mieście, ale nuży na trasie)
    - w środku za głośno (rozwalony katalizator i latające jego bebechy-do wycięcia)
    - w środku za głośno (brak car audio)
    - problemy na progach zwalniających :)

  • Marzę o...

    uturbieniu i nitro :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Honda XL 70
  • Piaggio Zip
  • Kinroad XT50Q KING
  • Własne Projekty Motorower
  • Jawa 250

Co robią kierowcy na PJ