facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Seat Leon 2003r

Oglądano już 27008 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Seat Leon »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Artic

  • Kategoria

    Tuning

  • Lokalizacja

    tuż pod WaWą

  • Pojemność

    1 cm3

  • Moc

    300 KM

  • Max. moment obrotowy

    370 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.00 s

  • Opis

    Leon Top Sport 1.8T

  • Silnik

    To tak krótko, co by się zbytnio nie rozpisywać...

    KIT ATP w skład którego wchodziło: turbina Garett GT28R, węze olejowe i wodne, elementy połączeniowe, kolektor wydechowy, większe wtryskiwacze, dolot powietrza, katalizator sportowy 3 cale, złącze V-band.
    Dodatkowo zamontowano FMIC + orurowanie, wydech MG: DownPipe 3 cale + kat 3cale, za katalizatorem redukcja 3x2,5 cala i końcowy tłumik przelotowy 2,5 cala.
    Zmieniono również poduszki pod skrzynią na EiPtuning.
    Zawór upustowy BOV - regulowany GFB Stealth FX
    Obudowa filtra powietrza z Audi S3

  • Wnętrze

    Zegary Ciśnienia doładowania i EGT firmy AutoMeter stylizowane na fabryczne cyferblaty

  • Zawieszenie

    Seryjne Top Sporta czyli -20mm i twardziej niż w odmianach bardziej cywilnych

  • Car Audio

    Za mało miejsca by wszystko dokładnie opisać.
    1)Jednostka sterująca Clarion 9175 - starsza bardzo dobra jednostka.
    Zaadaptowane dwa panele przełączane za pomocą specjalnego komputerka w zależności od położenia hamulca ręcznego. Panel górny obsługiwany wyłącznie na postoju a umieszczony w wytoczonym aluminium drugi wyświetlacz pracuje w trakcie jazdy. Zmienione podświetlenie to już tylko smaczek. Radio składa się łącznie 5 oddzielnych elementów. Nie liczę 2 pilotów sterujących - jeden w kierownicy a drugi w drzwiach pasażera.
    2) DVD + Monitor zamontowany w przerobionej i wyfrezowanej z plyty aluminiowej konsoli środkowej
    3) Wzmacniacze Genesis Dual Mono + Four Chanell Limited
    4) Zestaw przedni - Proa Coloris + Neo 29 zabudowane w słupkach i wytłumionych drzwiach. Głośniki montowane na pierścieniach ze stali niemagnetycznej.
    Obicie słupków oryginalnym welurem VW.
    5) SubWoofer Focal Utopia - zabudowany w skrzyni zamkniętej wpasowanej w kolo zapasowym.
    6) Przewody głośnikowe - plecionka DLS, przewody zasilajace Dietz, kondensator, akumulator żelowy i masa inncyh elementów. Łącznie ok 250mb kabli i duża ilość kg niestety :(
    7) Zapomniałem o przedwzmacniaczu Rockforda przerobionym i zamontowanym w wyfrezowanej i grawerowanej płytce między fotelami.
    8) Podswietlenie subwoofera i wzmacniaczy czerwonymi diodami. Wyciecia w plexi zrobione w ten sposob aby poświata była jak najbardziej równomierna. Kuweta ze wzmacniaczami podnoszona elektrycznie do góry. Zarówno podświetlenie jak i podnoszenie kuwety - sterowane na pilota

  • Pamiętna podróż/przygoda

    taka przy której wskazówka wyszła centymetr poza 260kmh, zatrzymała się a wskazówka obrotomierza szła jeszcze dalej..... i dalej

  • Perspektywy

    myślimy.... ale będzie zapewne zmiana auta. Ewentualne zapytania i oferty można kierować na PW;)

  • Plusy i minusy pojazdu

    +Zaskoczenie na twarzach kierowców potencjalnie szybszych autek
    - Trzeba bacznie zwracać uwagę na licznik, aby zbytnio nie przesadzić;)

  • Osiągnięcia

    Najszybszy kierownik i autko na zlocie Seat-Racing

  • Marzę o...

    o wielu rzeczach

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Ascona
  • Fiat Siena
  • Mitsubishi Galant
  • Ford Puma
  • Peugeot 307
  • MG ZS

Co robią kierowcy na PJ