Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2004 r.
U.S
2800 cm3
485 KM
438 Nm
0.00 s
VR6 24V turbo
2.8 VR6 zakuty,Garrett GT4082 turbina,
24V SS kolektor,24" x 8" x 3.5" Garret Intercooler, 990cc wtryski,dodana pompa paliwowa,Turbonetics Godzilla Blow-Off Valve,C2Motorsports Turbo program, , ktotki kolektor ssacy,Tial 40mm WG(wastegate),3.5" wydech,sprzeglo SPEC stage 3+ ,aluminiowe kolo zamachowe 9 lb,wzmocniony differential quaife (DYF) 80%/20% ,przeguby level 2 wytrzymalosc do 700KM
siedzenia przod od Prosche GT3 ,tylne wymatowane,ktortki drazek zmiany biegow,zegary-boost,cisnienie oleju,pomiar spalin
K&W coilovers 2 level,sway bars przod,tyl
nieruszone
waterfest 2007 NY
Jak widac
+ daje sobie rade z wszystkim na drogach jak dotychczas
-duze zuzycie paliwa ale cos za cos
niewygodna jazda
czasami brakuje drogi :P
10:28 1/4 na 110 octan paliwie 21 psi boost
zeby nie palilo swiec :), i sprowadzenie go do polski ale chyba nie ma drog na taka moc :(