Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Gniezno
2000 cm3
115 KM
10.00 s
Po pierwsze Cali srebrnej został sentyment,dlatego po zapragnionej BMW wróciłem znów za kółko Calibry.To auto trzeba lubić!Kupiłem ją okazyjnie,jednak jak to z okazjami,trzeba włożyć drugie tyle,żeby było to co powinno,ale zrobiłem ją po swojemu,chodzi mi o stan techniczny przede wszystkim,bo to jest najważniejsze,dopiero później "bajery"
Za dużo tu ąż nie ma:zderzak przód,listwy boczne w kolorze,tłumik sportowy,strumienica,piękny dźwięk uzyskałem,przyciemnione szybki musowo,blenda na tylnej szybie,alu 16" dwa komplety,tylne lampy,podświetlanie wnętrz praktycznie wszystko co możliwe niebiesko czerwone,sportowy ster,lusterka M3,neony w podwoziu
2.0 i 115KM,zwykły ale bezawaryjny!
Półsztywne
Jak przystało,dobre radyjko JVC + tuba aktywna,reszta głośników i gwizdków nówk.
Dużo takich było
kolejna zmiana auta...
Plusy-fantastyczna jazda,frajda,auto rewelacyjnie trzyma się drogi,ma duszę..
minusy jeśli nawet miała,to mi nie przeszkadzały(może szyberdach!)ale już zapomniałem