Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
221 KM
322 Nm
6.00 s
Po godzinach ludzie Wroom’a także są fanami motoryzacji, tuningu i wszystkiego co wiąże się z dwoma lub czterema kółkami. Podczas długich zimowych wieczorów powstał więc pomysł na democar naszej wyszukiwarki, który będziecie mogli spotkać na targach motoryzacyjnych, wystawach, wyścigach na 1/4 mili itp moto-imprezach.
Pierwsza porcja zmian dotyczyła mechaniki. Zamiast małego oryginalnego Intercoolera, został centralnie zamontowany ośmiokrotnie wiekszy (FMIC), wraz z pełnym orurowaniem i dolotem o śrenicy 70mm. Ta przeróbka spowodowała znaczny przyrost mocy o ok 20KM.
Po dostrojeniu auta na hamowni, modyfikacjach elektroniki oraz po założeniu kilku gadżetów pod maskę typu zawór BOV, auto nie tylko zaczęło basowo ryczeć z kilkuset metrów, syczeć głośno jak autobus po każdym odjęciu nogi z gazu, ale także zaczęło znacznie szybciej jeździć. Dokładny efekt to 221KM mocy, 322Nm momentu obrotowego i 6,3s do 100km/h zmierzone urządzeniem G-tech.
Pod podłogą Wroomowej TT’ki został całkowicie wycięty oryginalny układ wydechowy, a więc pozbyliśmy się obu tłumików, katalizatora, sond lambda, a zamiast tego został specjalnie dorobiony nowy w pełni przelotowy układ wydechowy o średnicy 2,5 cala. Ta zmiana dała nam kolejne 12KM mocy.