Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
działdowo
1400 cm3
0.00 s
Honda civic kupiona rok temu była w fatalnym stanie jedynym jej plusem byla instalacja gazowa ;)) Po 4 miesiacach urzytkowania auto nie wytrzymało tempa i wywalilo korbowod bokiem heheh Od tego momentu zaczeło sie drugie zycie BABCI !!!!
storzkowy filtr powietrza ( w planach jest wymiana z jednego na dwa filtry kazdy gaznik bedzie miał swoj filtr)
Totalnie przelotowy tłumik ze stali nierdzewnej (odradzam takiego wydechu na długie trasy z reszta w miescie po kilku miesiacach tez juz sie nie przyjemie jezdzi ;() Zwieńczony końcowym tlumikiem WM spotr z silencerem ;)))
Polerowane gazniki skrocone sprezynki w gaznikach zdieta zaslepka (jak ktos ma taki silnik bedzie wiedział o co chodzi ) hehe
Stary silnik po awarii nie nadawał sie juz do niczego Była to stara 12 zaworowa jednostka o poj 1500 i jednym gazniku !!! Totalna lipa ;)))
Auto po paru nocach w necie i sprawdzaniu co by najlepiej mi pasowało dostało silnik 1400 z dwoma gaznikami i 16 zaworami z civic 4gen (silniczek w idealnym stanie) Moc 90 KM DLACZEGO TAKI MOTOR ??? a no dal tego ze poprzednia jednostak była gaznikowa wiec nie było zadnego kompa pompy paliwa i innych dosyc istotnych elementow stad padło na 1.4 z dwoma gaznikami chyba najmocniejsza jednostka z gaznikiem u hondy W ten sposob ominołem łamigłówke z kablami problem z kompem i wymiana baku na taki w ktorym była by pompa.
Po doborze silnika zostało jeszcze go umiescic na swoim miejscu i tu sie problem pojawił zadna z podpor silnika nie pasowała!!!!! Wiec zaczełem rzeźbić pod maską okazało sie to dosyc upierdliwe ale udało sie !!! ;))) silnik trafił na swoje miejsce !!!! kolejnym problemem okazała sie puszka od filtra powietrza na ktora praktycznie nie zostało miejsca pod maska !! Rozwiazanie okazalo sie dosyc proste pare ciec chwila spawania i z puszki zrobila sie puszeczka hehe
Jakis czas było bez tylnich siedzen obic drzwi i zbednych plastikow oraz wygłuszen Jednak okazało sie to dosyć niepraktyczne powrociłem do stanu fabrycznego
(w planach jest zrobienie klatki ale w tym wypadku pozostane chyba tylko na planach )
Przednie bedzie od crx juz jest w garażu bede mial chwile czasu to zmienie tylnie rowniez crx na zime jest ustawione na fabrycznej wysokosci
w lato obnizam o pare cm!!
Podnoszenie i opuszczanie przodu umozliwia mi fabryczne zawieszenie ma seryjne regulacje gora dół
Dwa głośniki szkoda mi kilogramow na audio A poza tym nie da rady słuchac radia jezeli mamy wolny wydech a aucie !!!! COś ZA COś
w tym momencie najwiekszy minus to blacharka !!!! zaczyna mi auto dojrzewac i jakies wypryski dostaje na tylnich nadkolach !!! hehe A poza tym po małej kolizji bardzo chamsko odklepałem przedni blotnik trzeba go bedzie wymienic Ale to dopiero w wakacje!!!!
Co do plusow to cała reszta !!! ;)))
Autko daje kupe frajdy z jazdy Moze nie wygląda ale swoje potrafi wywinać !!!!
Dodam na koniec ze te autko nigdy w zalożeniach nie miało błyszczec przykładem !!!! Zrobiłem je dla siebie dla swojej przyemności !!!! (zaspokajałem swoje zdolnosci techniczne)
Powstawało z myśla o tym zeby robic tym autkiem wszystko to co zabraniaja przepisy .... jak zaciagam reczny na zakrecie to mam sie nie bac ze wysune w krawznik i starace fele warta 500zł Jak zapierniczam szutrem to mam w nosie ze lakier porysuje albo bede mial jakis odpryska !!!!!!!
Poprostu miało byc pewne ze nic sie nie rozwali gdzies w drodze !!!
A po druge miało być totalnie bez stresowe (dla mnie) !!!! heheheh
Z jazdy trzeba czerpac przyjemnosc ;)))