Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
siedlce
1600 cm3
80 KM
11.00 s
a więc tak historia autka jest dość spora :) nabyłem je w niemczech - miało sportowe zawieszenie i zderzak gsi (styczeń 2005) poza tym seria :) zaczeło mnie wciągać :) po czasie zmieniłem na zawieszenie firmy APEX KENNZ. na początku były fele RH CUP 9x16 cali potem BORBET też 9x16 (bardziej polecam borbety!!!) wydech przywiozłem sobie z niemiec (cały kompletny z nierdzewki niestety kolektory standard) po pewnym czasie auto dostało nowy silnik 1995 rok silnika przeszedł całkowity remont + polerka głowicy i ssącego - powiększanie kanałów polerka inne koło zamachowe sportowy wałek rozrządu itp... po pewnym czasie nabyłem zestaw turbo - lecz niestety sprężarka padła po 2 tyg. i zestaw poszedł w niepamięć :( ogólnie auto dość ciekawe :) a zaostały usunięte wszystkie znaczki itd. teraz jeszcze chce założyć inną atrapke :) jak się uda to auto dostanie nowy silnik itd. C20 let ale bardzo nie moge go nigdzie znaleźć :( w najgorszym wypadku C20xe ew. C25xe :) ale to narazie plany bez pokrycia ... czas pokaże :)
oj jak by go nie było ;)
zapalany z kluczyka 1.6 8v jedno punt ale moc ok 108 km - sport wałek sport ssący (konstrukcja zrobiona u znajomego na wzór lexmaulla - było warto ) sport wydech komplet kolektory szersza średnica bez środkowego i na przelocie itd.
kubełki seryjne ciekawe już audio
sportowe APEX KENNZ
sony :) X _ PLOD
wakacje trasa siedlce koszalin za bydgoszczą zgrzyty w skrzyni ... OD TEGO CZASU MA NOWĄ :)
,,,
tyle plusów co minusów
auto prywatne nie sponosorowane własny użytek :)
niebieskich migdałach ;P
konkretną mocą w autku między 200 a 350 km :)
czyli c25xe C20let ale kto wie ... ale jakiś kręcony C25xe już by mnie nieco zadowolił i chętnie bym zmienił lakier na kameleon i środek obszył skórą :)