Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Gdańsk
2000 cm3
160 KM
220 Nm
0.00 s
Gdy go kupilem:
- 1.8 TDi
- wyposażenie - tylko klima, 2 poduchy i halogeny.
- brak radia i głośników
- zaniedbane wnętrze
- szyby obsmarowane klejem po niebieskich foliach
- auto na zardzewialych stalówkach
Jak był diesel:
- wkład K&N
- magnetyzer
Teraz:
- silnik 2.0 16v Zetec BlackTop (130 koni w serii)
- Odrestaurowanie nadwozie
- niżej i szerzej
2.0 Zetec BlackTop (Focus I, Mondeo II, Scorpio III)
- komora silnika na czarno z czerwonym brokatem
- kolektor wydechowy polerowany 4-1, kompletny wydech RS
- Kolektor ssący w karbonie i dolot z nierdzewy ze stożkiem
- skrzynia MTX75 z diesela
- mapsensor
- komputer DTA Fast w pełni programowalny nawet w czasie jazdy
- wszystkie elementy w komorze malowane, nowe wszystkie ziorniki, nowa wiązka
- polerowane lifty maski
- tarcze Indiglo
- Fotele XR3i, boczki i kanapa Ghia - wszystko w skórze 1-go gatunku
- elementy wykończeniowe Simoni Racing
Wypoażenie, które doszło:
- elektryka: lusterka i 4x szyby z domykaniem
- podgrzewanie: siedzenia, lusterka, przednia szyba, spryski
- kontrolki: rezerwa paliwa, płynu do spryskiwaczy i otwartych drzwi
- podświetlane nogi i schowek
- skórzana deska, tunel i mieszki
- nowa podsufitówka i 2x lampa Ghia LED
- 6-cio stopniowa reg. wycieraczek
- spryski reflektorów
- 60/60 i dystans 15mm
- felgi MOMO WRS CHROME 7x17
- opony GoodYear Eagle 205/40/17
- Bilstein B6
- poliuretanowe tuleje
- hamulce Mondeo V6
arazie brak
kapitalny 2 letni remont auta, który kończy się na wiosnę
- Malowanie tylnej belki
- potężne audio HERTZ
- duża NAVI i 4 ekrany LCD
Plusy:
- przestrzeń
- prowadzenie
- wygląd
Minusy:
- już brak ;)
wytrwałość w projekcie
wyjeżdzie po zimie z garażu
Pełna historia LIVE prac i planów szeroko rozpisana na www.fordescort.pl (FETP)