Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Czarnocin
1800 cm3
100 KM
160 Nm
10.00 s
Kupiłem tego Golfika w wersji CL 2 lata temu i postanowiłem go dopasowac do siebie gdyż pięknie sie sprawował i między innymi przez swój niepozorny wygląd( był to golas z popękanymi wązkimi zderzakami i poocieranym nadwoziem) nieraz zaskakiwał na światłach jakieś nowsze i mocniejsze bryki:-)
-Zawieszenie gazowe Bilstein, ale nie obniżone ze względów eksploatacyjnych.
-wypolerowane letnie
-wszystko wymieniane na bierząco
Storzek w chromie.
Będzie wymieniany na 2.0
-Wnętrze w skórze 2 kolory:)
-Kubełkowe Fotele Recaro podgrzewane
-Tylnia kanapa od Golfa III GTI
-Podswietlenie diodowe pod drzwiami
-Podswietlenie nóg
-Białe diody do czytania
-Dywaniki chrom-carbon
-Diodowe zamienniki wszystkich mozliwych zarowek
-Kompletne utwardzone gazowe Bilstein
-Rozpórki na kielichy tył
-Jednostka sterująca Alpine IDA-X200
- 4Syczki Hertz (2 w desce, 2 na słupkach)
-Sriedniotonowe głóśniki w dzwiach 2x40w Exstreem
-Niskotonowe głośniki Pioneer TS E-2060 2x200w
Wyjazd na MajóVWke do Ułężu na lotnisko.
planuje wymianę zawieszenia na GTI, 4 tarcze hamulcowe, obniżenie wymiana silnika na 2.0 z komputerem i może deske od MK III w skórze na wzór tej.
Ma styl, jest niezawodny i zwraca uwagę