Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
2000 cm3
115 KM
165 Nm
0.00 s
Autko w 92 roku opuscilo fabryke w Wolfsburgu z silnikiem 1.4 [44kw]...
Obecnie slinik to jednostka z modelu GTI [ 2.0,8v ]..Po przebiegu prawie 200,tys silnik jest utrzymany w doskonalej kondycji,co potwierdzala wizyta na hamowni i wykres mocy [idealna seria]...Razem ze zmiana silnika zmieniony zostal takze uklad hamuclowy z modelu GTI[przod tarcze wentylowane Brembo ,tyl tarcze Brembo w obu przypadkach klocki to Ferodo Premier ]..W lipcu 2008 roku,zmienilem zawieszenie na kompletne firmy SuperSport,zawieszenie znacznie poprawilo wlasciwosci jezdne autka.Obecnie obnizenie to 8cm w doł na kazdej z osi,na sezon 2009 zmienilem zawieszenie na zestaw gwintowany firmy TA Technix ...Razem z zawieszeniem kupilem felgi na lato ProLineWhells,16 cali srednicy oraz 9 cali szerokosci....W zimie Gofie jezdzi na orginalnych felgach Zender 15cali srednicy i 7 cali szerokosci....
2.0, 8 zaworów,oznaczenie silnika 2E,115km i 165 Nm.Na montaz czeka nowy układ dolotowy oraz kompletny układ wydechowy SuperSprint dedykowany do modelu GTI..
Zupelna seria czyli wyposazenie GO..
Zmienione jedyne podswietlenie calej deski rozdzielczej na czerwone,oraz malutka sportowa kierownica firmy DINO...
Gofie porusza sie na zawieszeniu gwintowanym TA Technix
Jest i gra calkiem przyjemnie...
Jest wiele......
Auto zostalo wybrane do kalendarza na rok 2009[VW GOLF MAZOWSZE SQUAD]