Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Wrocław
1124 cm3
60 KM
13.00 s
Elektryczne szyby, Centralny zamek z alarmem i otwierana z pilota tylna klapa :D (inaczej sie nie da ) Tylne szyby uchylne i zaciemnione Fele 6" 15" ET18 Speedline (były tymczasowo zapożyczone od kolegi Groblika :) Obecnie są 14" 5,5" ET 24 z 405 (Prezent od Groblika) i kołpaki ala speedline :) Postojówki diodowe + Xenon H4 z tyłu zarówki 10W Tylna klapa na gładko bez zamka. Z czasem może dojdą szyby dymione... koła zimowe na felgach 13" 5" szerokości ET 20 przód ET 28 tył :) 135/80
Czyli pare zmian w tym aucie ;) od standartowej biedy po obecny stan z orygianlu jaki kupilem zostala buda ;)
Komp Magnet Marelli jeżdzony za mojego posiadania na Elfie :) Troszke zmienione rozłożenie kompa i zbiorniczka płynu chłodniczego niz w oryginale :) ogólnie daje rady choć już mocy mało :) jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia :) wymieniony pasek rorządu i uszczelka pod głowicą półosie robione z 2 par ;) od kolektora rura z katem do tłumika końcowego Bosal aluminowany zakończony pieknym chromem Ultera o średnicy 100mm :) Miodzo :) Może z czasem pójdzie rura bez kata (pozostałośc po Juniorku ;))
No dużo zmian . Fotele przód i Tył najpierw zmienione na lookowe teraz zamontowane są z GTI (1,6 materiałowe) boczki z Looka Zegary od XSa plus ekonomizer i srebrne obwódki malowane markerem olejnym :), Schowek zamykany od XSa, kieszenie, inne rączki na drzwi od XSa (na poczatku były takie jak te nad głową ;) a ich nie było potem Lookwe teraz XSowe) zapalniczka. Wykładzina bagażnika Oświetlenie bagażnika. Zmieniona Gałka, mieszek srebrno czarny, Tunel pod radio ze schowkiem :) Trójramienna kierownica :) z Greena. pokrowce na fotelach (gdyż nie są idealne)
BYło troche zmian :) Z produ amorki zmienione na GTi (z 1,6) oraz spręzyny najpierw były cięte o 1 zwój (oryginalne) teraz są proresywne AVO dedykowane do Saxo 1,6 -40mm w pugu jest to około -20mm Z tyłu doszedł stabilizator w tylną belke. Z czasem przydało by sie jeszcze coś na tyle zmienić bo Speedline 15" z oponą 195/50 R15 ociera o zderzak przy obciązeniu jednej osoby i wertepach :) W tej chwili przód trzyma elegancko tył potrafi uciec :)
Radio sie zmienilo Tym razem padło na Sony. Przód narazie Boschmann 13cm ze zwrotnicami i gwizdkami. Tyl to srefa basu jakies 150W rms magnat + carpower
Wycieczka na wakacje do Slowacji jakies 1200 km ;) na szczescie nie zawiodl ani razu spisal sie swietnie ;) jako kompan podrozy :D
Cabrio najlepiej 306