Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Leszno
1793 cm3
113 KM
156 Nm
9.00 s
PRZESTAŁ ISTNIEĆ.ALE JEST NASTEPCA-szukajcie a znajdziecie:)
PODSTAWĄ BYŁ FORD ESCORT CL 1,4 -(jedno ze zdjęć przedstawia wersje pierwotna) OD DNIA KIEDY GO NABYŁEM POWOLI ZMIENIAŁ WYGLĄD AŻ
14 STYCZNIA ROZPOCZĄŁ SIE PROJEKT
R-EVOLUTION.1 CZYLI SWAP NA RQB
1,8 16 DOHC 130 PS,OBECNIE AUTO W STANIE TECHNICZNYM BARDZO DOBRYM, WIĘKSZOŚC ELEMENTÓW WYMIENIONA NA NOWE(EL.ZAWIESZENIAA,SILNIKA,ITP),OD 15 SIERPNIA POCZĄTEK OPERACJI SWAP NR.3- SILNIK 2.0 N7A Z RS2000 JUZ CZEKA
PAKIET EVO.1-zderzak RS+ hokej 7cm, dokładka tylniego zderzaka RS , progi RS , był obnizony na spręzynach VOGTLAND -40/40; zestawie Powertech-60/-40, K&W i seryjnych amorkach,potem znowu na powertechu i teraz znowu na powertechu, felgi OZ 15\"-polerowane zaciski i bębny w kolorze RED ,obrotomierz,białe podświetlenie zegarów- czerwone wskazówki ,reflektory z modelu RS2000, lusterka z modelu mk7 ,podświetlenie podłogi na niebiesko,niebieskie oswietlenie wnętrza - diody,tłumik końcowy Bossi, elektryczne szyby.centralny zamek, opony przód Continental,tył Brigeston w rozmiarze 195/50r15 ,hamulce RS2000-260 mm, kierownica MOMO 30cm. ,fotele przednie RECARO RS2000, pasy szelkowe SABELT,orginalne białe kirunkowskazy w zderzaku made in uk,grill cossi , maska z modelu RS2000 tzw.GARBATA,oświetlenie oparte na OSRAM NIGHT BREAKER,chromowane klamki wewnętrzne ze Scorpio,wykładzina tylniego oparcia z GHIA i kilka innych gadzetów.power rura ,kolektor 4-2-1,i w końcu przyciemnione lightowo wszystkie szyby
W TRAKCIE PRZYGOTOWANIA DO SWAPA NA N7A BY RS2000
OD 23.02.2007 PO SWAPIE NA RQB CZYLI 1,8 16V 130 PS. SPLANOWANA GŁOWICA, POWER RURA ZAKOŃCZONA BLOSEM I STOZKIEM,KOLEKTOR WYDECHOWY 4-2-1
Z RS2000 ZAADAPTOWANY DO ZETECA.ORAZ PRZEROBIONYM W CAŁOŚCI UKŁADEM WYDECHWOYM( DO POPRAWEK-BRAK KATA)WTEDY BEDZIEMY OBSERWOWAC WYNIKI
OD 29.04.08 Z NOWYM PIECEM:)
1,8 RQB 147 TYS PRZEBIEGU:)
CHODZI IDEALNIE
V-MAX 208KM/H MIMO NIZSZEJ MOCY
TROSZKE MNIEJ MOCY NIZ ZAKŁADA SERIA ALE BEDZIE POPRAWIONE.
W KOŃCU NIE MYLI SIE TEN KTO NIC NIE ROBI.
OBECNIE TRWA PRZYGOTOWANIE SILNIKA N7A 150PS DO PRZEKŁADKI
W STANIE IDEALNYM-, FOTELE RECARO Z RS2000 , KIROWNICA MOMO 31 mm ,PASY SZELKOWE SABELT,CHROMOWANE KLAMKI WEWNETRZNE, BIAŁE PODŚWIETLENIE ZEGARÓW , DIODOWE OŚWIETLENIE WNĘTRZA,GAŁKA ZMIANY BIEGÓW Z ALUMINIUM(POLEROWANA)NIEBIESKIE PODŚWIETLENIE WNĘTRZA(PODŁOGA)
BYŁY SPREZYNY VOGTLAND -35/-35
BYL POWER TECH -80/-60 SUPER ZESTAW LECZ NIE WYTRZYMAŁ POLSKICH DRÓG, BARDZO MI GO ŻAL BO GLEBA BYŁA KONKRETNA I SUPER SZTYWNY
BYL POWERTECH -60/-60 NIESTETY JEDEN AMOR UMARŁ
BYL ZESTAW SPRĘZYNY K&W ORAZ AMORTYZATOR SERIA RS2000(ORZÓD) ORAZ NA TYLE DEDYKOWANY DO XR3I GAZOWY SACHS
KOLEJNY ZESTAW POWERTECH NA POKŁADZIE:)
-80/-60 ZAWITAL ,JUZ JEZDZIŁEM NA TAKIM ZESTAWIE WIĘC JESTEM MEGA ZADOWOLONY
WYSTARCZY DZWIĘK UKŁADU WYDECHOWEGO:)
GRA OGRINAL FORD
POŚWIECAJĄC SIEBIE URATOWAŁ MI ZYCIE.
TA PODRÓŻ ZAPAMIETAM DO KOŃCA ŻYCIA,MOGŁA TO BYC MOJA OSTATNIA
HMMMMMMMM CHYBA TA JAK JECHAŁEM XREM -DAWCĄ NA SWAPA DO DOMU Z ROZWALONYM TYŁEM-PRZEZ PÓŁ POLSKI, A POZA TYM PODRÓZ AUTOSTRADĄ I MINA KIEROWCY W VOLVO JAK PRZY 200 MIJAL GO 16 LETNI ESCORT:)
8.08.2007 WYJAZD ESCORTEM DO LONDYNU
OK 3 TYS KM ZROBIONYCH BEZ NAJMNIEJSZYCH PROBLEMÓW, POWRÓT Z DUNKIERKI DO ŚWIECKA W 10 GODZIN
ZAKUP NOWEGO ESCORTA W WERSJI RS2000 ,ONLY FORD , ONLY RS2000
WIEDZIAŁ JAK SIE POSKŁADAC ABYM JA WYSZEDŁ CAŁO
To że żyję:)
ZWYCIĘSTWO W KONKURSIE NA NAJŁADNIEJSZEGO ESCORTA W FORD ESCORT FAN KLUBIE W KATEGORII MK5
www.fordescort.org
HMMMMMM SILNIK 1,4 i 190 km/h ale wywołało to dośc gorącą dyskusję-udokumentowane vhs-tylko pytanie ile licznik przekłamuje???????No a poza tym chyba tez SWAP wykonany samemu, troszkę pracy było ale jest ok:)
TOP 10 NA PJ
WYRÓZNIENIE NA PJ
FORD FOCUS RS LUB ST