Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
Białystok
1900 cm3
151 KM
330 Nm
0.00 s
A4 1,9TDI, limuzyna, ujeżdżam ją już 3rok i pomaleńku modzimy ;)
Wszystko fotki+opis poniżej
1,9TDI AFN 110KM 235Nm w serii.
Wywalony kat, turbo AWX 130KM + program u Rogalottiego, kratka w nadkolu, obecnie 151KM 330Nm
Alu ramki na zegarach, kierownica s-line, podświetlane kratki nawiewów i klamki, wskaźnik doładowania na słupku, audio, cb, zstaw głośnomówiący
Sprężyny weitec -35mm, amortyzatory fabryczne, koła lato OZ Antares 17", opony 215/45, zima Mille Miglia Evo5 15", opony 195/65, tarcze hamulcowe + klocki ATE, przód nacinane
Pioneer DEH-P9300R, wzmacniacz Magnat RX-44, system przód GroundZero 13cm, tweetery na słupkach, tył współosiowe Lanzar 16,5cm w półce, skrzynia Vibe 25cm
Wymiana koła dwumasowego na zwykłe zamachowe + kpl sprzęgła sachs, wiekszy intercooler, rozbudowa audio
Plusów jest zbyt dużo więc wymienię tylko minusy:
-troszkę mało miejsca na tylnej kanapie
-słabe i dosyć drogie zawieszenie przód
A4 B7 2,0TDI 170KM s-line limuzyna biała perła