Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Jasło i okolice
1600 cm3
0.00 s
Primera jeszcze nie hamowana ale może mieć nieco ponad 100KM
-GA16DE 1.6 16V wersja na Niemcy - 90 KM
-Zaślepiony zawór EGR
-Zmieniony wałek ssący na odpowiednik z wyższymi krzywkami od Sentry - szacowany przyrost mocy o około 10 KM
-Świece NGK i przewody wysokiego napięcia BOSCH
-Wyczyszczona przepustnica i silnik krokowy
- Instalacja gazowa (sierpień 2008) Tomasetto Super + blos
UKLAD DOLOTOWY:
-Cold Air Intake (CAI) fi 77 mm ze stożkiem w nadkolu, na zime krótki dolot ze stożkiem za aku
UKLAD WYDECHOWY:
-Kolektor - 4-2-1
-W miejscu katalizatora tłumik przelotowy fi 45 mm AWG
-Tłumik końcowy Jacky Auto Collection końcówki 2x fi 90 mm
-Alu ramki na zegarach
-Podświetlenie zegarów i deski rozdzielczej zastąpione w całości diodami niebieskimi i czerwonymi
-Podświetlony na niebiesko schowek, popielniczka, przycisk podnoszenia szyby, regulator wysokości świateł
-Lamkpa oświetlająca wnętrzne diodowa niebieska
-Krótszy drążek zmiany biegów i nowa gałeczka :)
ZAWIESZENIE:
-Amortyzatory przód seria
-Amortyzatory tył: Bilstein B6 Sport - weszły ale z drobnymi przeróbkami nadwozia
-Nowe poduszki tylnych amortyzatorów
-Sprężyny przód MAD Lowering Progressive -30 mm
-Sprężyny tył był MAD Lowering Progressive -30 mm ale wróciłem do seryjnych
KOŁA:
-Felgi OZ 15"
-Opony przód: DUNLOP SP SPORT 01 195/60/R15 88 H
-Opony tył: MICHELIN ENERGY 195/60/R15
-Na zimę DĘBICA FRIGO 2 195/60/R15
UKLAD HAMULCOWY:
-Tarcze, bębny - seria
-Klocki przód - FERODO PREMIER FDB 604
-Szczęki tył - TRW LUCAS
-Bębny i zaciski pomalowane na czerwono
CAR-AUDIO:
-Wytłumione matami APP twardymi drzwi przednie prawe i bagażnik
w planach wytłumienie drzwi lewych przednich
-Radio Pioneer DEH-2900 MPB
-Przód: głośniki dwudrożne Pioneer TS-A172C
-Tył: wzmacniacz BLAUPUNKT GTA 480
skrzynia basowa zamknięta SOLING ale już z głośnikiem MAGNAT XPRESS 12
komplet przewodów do wmacniacza DIETZ 20 MM