Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1997 r.
Sierpc
1896 cm3
136 KM
315 Nm
7.60 s
Wersja GT TDi - 110 PS, silnik AFN+ dla niektórych cupra!
Wyposażenie jak każda GT:
- 2xairbag
- wspomaganie
- ABS
- elektryka
- klima
- białe zegary
- skórzana kierownica i mieszki
- "sportowe" fotele, itd...
Oryginalnie była granatowa,przemalowana na oryginalny kolor z Subaru WRX
Usunięte zamki w drzwiach i klapie (klapa otwierana elektrycznie)
Felgi Ronal R42, 16 cali Et 35, opony przód 195/45/16 Tył 215/40/16
Zmiany mechaniczne:
"obrobiona" głowica: zawory, gumki itp oraz założona najgrubsza uszczelka aby przygotować silnik pod moce około 200 PS
Założony jest intercooler (FMIC) od sprintera z przerobionymi boczkami na aluminiowe
Aktualnie jest zrobiony chip 136 PS/ 315 Nm, w pewną sobotę na DYNO DAY wyszło tyle:
Autko zostało zalane olejem MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W40
Dwumas został zastąpiony jednomasem tarcza docisk i łożysko oporowe od vw G60
Siedzenia zostały obszyte skórą tył i przód oraz boczki
Zawieszenie MTS-Technik 60/40, ale trochę podniosłem przód (około 2 cm)
Zmieniłem także hamulce: (działają naprawdę dobrze)
- Sprowadzone z Niemczech tarcze firmy Nordmann od golfa G60 (nacinane i nawiercane)
- Zaciski po regeneracji
- Klocki ATE
- Płyn hamulcowy Motul RBF 660 temp. wrzenia 325 stopni C
Podniesienie mocy do ok 160 koników albo i więcej zobaczymy
- Twarda
- Niska
+ Trzyma się drogi jak by była przyklejona
+ Osiągi autka
http://www.youtube.com/watch?v=thHeFKW6o8I
http://www.youtube.com/watch?v=UGCV8vQgAtQ
http://www.youtube.com/watch?v=D2gUdngNGWo