Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1973 r.
Gniezno
600 cm3
26 KM
0.00 s
Autko przywiezione z Wrocławia. Bez silnika bez zderzaczków z opisem zdrowe:) Okazało się że koryt progowych brak i nadkola też są już zjedzone częściowo:( cóż robota wystartowała... i autko aktualnie przechodzi metamorfoze...
Silnik podkręcany delikatnie, obniżane zawieszenie do maximum, szerokie stalowe felgi, de lux'owe lakierowanie - dach inny kolor niż buda. Tapicerka troche wchodząca kolorystyką w retro.
Silnik orginalny Trabantowy podkręcany, przerobiony układ wydechowy i dolotowy.
Starego typu deska rozdzielcza gładka z nie orginalnym licznikiem. fotele wartburg
Maxymalnie obnizone.
Amortyzatory ŁADA NIVA, RESOR PRZÓD skracany o 2cm na strone plus mega sklepanie i dokładka resora. tył resor sklepany i wachacze pozbawione gum.
Silnik + przerobiony układ wydechowy, może jakieś grajotko:P
Na lawecie z Wrocławia do pełna załadowany z prędkościa ponad 100na godzine:P
Na lince za kadettem po Gnieźnie:)
Dokończyć project i zwiedzić Polske(zloty).
+Trabant
+Gleba
+Indywidualny
-Jeszcze go robie
WSTAWIENIE DO GARAŻU
ROZPOCZĘCIE REANIMACJI
ZAWIEZIENIE DO BLACHARKI I LAKIERU
7calach od wartburga starego typu, o fotelach w barwie piaskowo pomaranczowych, o gładkich ulicach i wyrozumiałych kierowcach:)