Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Łódź
1800 cm3
90 KM
142 Nm
11.50 s
Auto zakupiłem 8.II.2006 roku. Jest to VW Golf 1.8 GL z roku 1991. Auto jest w dobrym stanie technicznym i zostało orginalnie wyposażone w: centralny zamek, obrotomierz, elektryczne i podgrzewane lusterka, elektryczną regulację świateł, grill na 4 lampy, halogeny, wspomaganie, welurową tapicerkę i regulację wysokości fotela kierowcy.
Auto jak kupiłem posiadało sportowe zawieszenie , blendę Kamei oraz środkowy i końcowy wydech Ernst (dedykowany do golfa 1.8 :D) oraz kable od wzmaczniacza (audio i alu wyjeli przy sprowadzaniu auta :( Zaraz po zakupie auta załozyłem ciemne przednie migacze, 4 lampy z przodu z krzyżem In Pro (zwykłe-nie klary), oraz zakupiłem alu 7x15 et 25, które spolerowałem. Następnie zmieniłem kierownicę na Atiwe 31, zegary od wersji GT, tarcze niebieskie mhw, podłokietnik dedykowany do golfa, dywaniki wolfsburg edition, dodatkowe zegary vdo (voltomierz oraz temperatura i ciśnienie oleju), rygle ze znaczkiem vw i ciemne tylne lampy hella. Połozyłem tylna wycieraczkę, założyłem audio oraz zmieniłem podświetlenie przycisków i zegarów na biało (katoda i diody) i to na razie na tyle :D
1.8 RP w bardzo dobrej kondycji z przebiegiem 202 tys km wzmocniony sportowym środkowym i końcowym tłumikiem Ernst. Na zalożenie czeka stożek Supersport ale to dopiero na wiosnę. Jak na razie moc mi wystarcza, więc poważniejszych zmian w silniku nie będzie.
Zrobione ze smakiem ma być komfortowo i ładnie z małą domieszką sportu :D
Sprężyny H&R 60/40,
Prawie całe przełożone z garba, gdzie dawało 130 Db :D teraz powinno byc lepiej bo jest mocniejszy wzmak :D
Każda podróż tym autem jest pamiętna i wyjątkowa. Jedynie polskie drogi mogą ją uprzykrzyć :/
Polerowana klatka oraz rozpórka z przodu i z tyłu, poszerzone stalówki 14" i zabudowa bagażnika
Plany się zmieniły: auto sprzedane 27.03.2007
Plusy:
-vw :D,
-wystarczający silnik,
-wygodne fotele,
-tanie części,
-trwałość.
Minusy:
-psujace się klamki,
-czasem zgrzytający 2-gi bieg (zużyty synchronizator).
Na razie tylko własna satysfakcja :D
Garażu :D i VW T1 Bullik
Io\*/oI