Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
1781 cm3
150 KM
210 Nm
8.76 s
- Układ dolotowy: Inlet-pipe APR + Wkładka K&N
- Układ wydechowy: Kwasowy firmy El-tec na 2 tłumikach przelotowych 2,5\", Downpipe 3\" =]
- Zawieszenie: Gwintowane FK
- DV FORGE MOTORSPORT FMCL007P
- Węże podciśnienia SAMCO
- Short Shifter
- Wskaźnik boost dedykowany VDO
- Ciemne szyby
- Brak oznaczeń
- Grill bez znaczka
Niezniszczalny oraz \"Idiotodporny\" 1.8 Turbo o oznaczeniu AEB. Seryjnie kute tłoki wzmacniane korby oraz najwieksze kanały dolotowe ze wszytkich pierwszych 1.8T.
Seryjne
Gwintowane FK
PIONEER DEH-6900IB + IPOD CLASSIC 80 GB
-W bagazniku STX AP + CARPOWER HPB-602 + kable zasilające 10mm2 + kable sygnałowe 3-krotnie ekranowane Sinuslive.
- 8 fabrycznych głośników
CHIP