Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
1600 cm3
116 KM
145 Nm
0.00 s
Toyota Corolla E10 SI. Była to już 7 generacja tego modelu Toyoty która w roku 1992 dotarła do Polski. W tej generacji zmieniono przede wszystkim wygląd, Toyota urosła, stała się masywniejsza i nabrała zaokrąglonych kształtów. Model E10 był produkowany jako 3 lub 5 drzwiowy hatchback, 5 drzwiowego liftback’a oraz w wersji 4 drzwiowy sedan i 5 drzwiowy wagon. Toyota E10 wyposażona była w silniki benzynowy z przedziału od 1332cm do 1800cm oraz w wersji GT silnik benzynowy 2000cm. Dodatkowo produkowana była wersja z silnikiem diesla o pojemności 2000cm.
Moja Toyota to Corolla E10 SI 3 drzwiowa z silnikiem benzynowym 1600cm w kolorze czerwonym. Autko kupiłem od 2 właściciela. Samochód wewnątrz sprawia wrażenie mało używanego na co mogą wskazywać nie wytarte fotele.
Obecnie założone są felgi OZ 15” i oponki 195/50 R15.
Autko sprawuje się świetnie jak na nasze warunki drogowe i nie sprawia najmniejszych kłopotów.
Obecnie autko jest seryjne pod względem silnika i nadwozia.
Chociaż patrząc na wersję E10 si i E10 xli to moja jest czymś pomiędzy. Mogę z tego wnioskować, że jest to wersja przejściowa pomiędzy dwoma wersjami wymienionymi powyżej (nie zostało to zweryfikowane)
Jedyne zmiany jakie zostały dokonane to założone felgi OZ i naciągnięte na nie kapcie 195/50 R15.
Dodatkowo zamontowany został słupek boczny z 3 wskaźnikami.
Silnik seryjny o pojemności 1,6l i mocy 116 KM.
Maksymalny moment obrotowy to 145 Nm przy 4800 obr/min.
Seryjne z pewnymi niewielkimi zmianami.
Założony został słupek boczny ze wskaźnikami, oraz dwa neony pod deską rozdzielczą a nad nogami pasażera i kierowcy w kolorze czerwonym.
Dodatkową wprowadzoną zmianą jest, oklejona do połowy kapliczka okleiną karbonową, czerwoną firmy Foliatec.
Seryjne.
W Toyocie wszystkie koła zawieszone są niezależnie.
Z przodu zastosowano kolumny MacPerson’a ze stabilizatorami, a z tyłu wahacze poprzeczne i wleczone wraz z kolumnami MacPerson’a.
Obecnie seryjne głośniki + odtwarzacz MP3 firmy JVC
Ciekawa podróż ?
Każda podróż Toyką jest wyjątkowa i pamiętna, nie da się zapomnieć wrażeń jakich doznać można podróżując tym autkiem.
Jedną z wielu była moja podróż na ślub brata którego byłem świadkiem, pośpiech i konieczność nagłego hamowania sprawiła, że poczułem jakby mi się mózg w głowie przesunął ku przodowi. Powiem tak, podróż zapamiętam na bardzo długo i mam nadzieje, że nigdy więcej nie będę musiał poczuć podobnego efektu, bo nie był przyjemny.
Kilka zmian w nadwoziu jak również we wnętrzu samochodu.
Zmienione audio i być może przeprowadzone pewne niewielkie modyfikacje jednostki napędowej.
Autko nie ma wad tak naprawdę.
Nie mogę wiec nic tu na minus napisać.
Jeżeli chodzi o plusy to jak się mówi są tylko plusy po prostu to Toyota i w dodatku czerwona Corolla E10.