facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Toyota Corolla 1995r

Oglądano już 4959 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Toyota Corolla »
  • Rocznik

    1995 r.

  • Właściciel

    GnOm

  • Kategoria

    Tuning

  • Pojemność

    1600 cm3

  • Moc

    116 KM

  • Max. moment obrotowy

    145 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Toyota Corolla E10 SI. Była to już 7 generacja tego modelu Toyoty która w roku 1992 dotarła do Polski. W tej generacji zmieniono przede wszystkim wygląd, Toyota urosła, stała się masywniejsza i nabrała zaokrąglonych kształtów. Model E10 był produkowany jako 3 lub 5 drzwiowy hatchback, 5 drzwiowego liftback’a oraz w wersji 4 drzwiowy sedan i 5 drzwiowy wagon. Toyota E10 wyposażona była w silniki benzynowy z przedziału od 1332cm do 1800cm oraz w wersji GT silnik benzynowy 2000cm. Dodatkowo produkowana była wersja z silnikiem diesla o pojemności 2000cm.

    Moja Toyota to Corolla E10 SI 3 drzwiowa z silnikiem benzynowym 1600cm w kolorze czerwonym. Autko kupiłem od 2 właściciela. Samochód wewnątrz sprawia wrażenie mało używanego na co mogą wskazywać nie wytarte fotele.
    Obecnie założone są felgi OZ 15” i oponki 195/50 R15.
    Autko sprawuje się świetnie jak na nasze warunki drogowe i nie sprawia najmniejszych kłopotów.

  • Tuning

    Obecnie autko jest seryjne pod względem silnika i nadwozia.
    Chociaż patrząc na wersję E10 si i E10 xli to moja jest czymś pomiędzy. Mogę z tego wnioskować, że jest to wersja przejściowa pomiędzy dwoma wersjami wymienionymi powyżej (nie zostało to zweryfikowane)

    Jedyne zmiany jakie zostały dokonane to założone felgi OZ i naciągnięte na nie kapcie 195/50 R15.

    Dodatkowo zamontowany został słupek boczny z 3 wskaźnikami.

  • Silnik

    Silnik seryjny o pojemności 1,6l i mocy 116 KM.
    Maksymalny moment obrotowy to 145 Nm przy 4800 obr/min.

  • Wnętrze

    Seryjne z pewnymi niewielkimi zmianami.
    Założony został słupek boczny ze wskaźnikami, oraz dwa neony pod deską rozdzielczą a nad nogami pasażera i kierowcy w kolorze czerwonym.
    Dodatkową wprowadzoną zmianą jest, oklejona do połowy kapliczka okleiną karbonową, czerwoną firmy Foliatec.

  • Zawieszenie

    Seryjne.
    W Toyocie wszystkie koła zawieszone są niezależnie.
    Z przodu zastosowano kolumny MacPerson’a ze stabilizatorami, a z tyłu wahacze poprzeczne i wleczone wraz z kolumnami MacPerson’a.

  • Car Audio

    Obecnie seryjne głośniki + odtwarzacz MP3 firmy JVC

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Ciekawa podróż ?
    Każda podróż Toyką jest wyjątkowa i pamiętna, nie da się zapomnieć wrażeń jakich doznać można podróżując tym autkiem.

    Jedną z wielu była moja podróż na ślub brata którego byłem świadkiem, pośpiech i konieczność nagłego hamowania sprawiła, że poczułem jakby mi się mózg w głowie przesunął ku przodowi. Powiem tak, podróż zapamiętam na bardzo długo i mam nadzieje, że nigdy więcej nie będę musiał poczuć podobnego efektu, bo nie był przyjemny.

  • Perspektywy

    Kilka zmian w nadwoziu jak również we wnętrzu samochodu.
    Zmienione audio i być może przeprowadzone pewne niewielkie modyfikacje jednostki napędowej.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Autko nie ma wad tak naprawdę.
    Nie mogę wiec nic tu na minus napisać.
    Jeżeli chodzi o plusy to jak się mówi są tylko plusy po prostu to Toyota i w dodatku czerwona Corolla E10.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Alfa Romeo 33
  • Kingway Coliber
  • Opel Vectra
  • Gilera Runner 50
  • Kinroad XT50-18
  • Derbi Senda DRD SM

Co robią kierowcy na PJ