Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
2960 cm3
270 Nm
0.00 s
to juz drugie wcielenie Bialasa
pierwszy niestety zakonczyl zywot
po podliczeniu kosztow reanimacji Bialasa1 wyszlo taniej i lepiej zakupic drugie auto i oto on
Bialas2
wersja silnikowo lepsza czyli 2,5 a nie wredne 2,6
do tego z reczna skrzynia (wiecej zabawy)po kilku dniach od zakupu zaczalem przekladac zabawki ze starego do nowego i oto efekty ;)
rozporka raid
tlumik koncowy MAGNEX
srodkowy tlumik zastapiony przelotwa rura Remus
usuniety katalizator
lekkie kolo zamachowe
Courtenay sport 5,6kg
sprzeglo Courtenay fast road
byl x25xe jest x30xe
do tego 3,8 barowy regulator cisnienia paliwa
-fotele recaro z vectry GSI
-dodatki irmschera w tytanie
reczny ramka biegow i pojemnik pod recznym
-rygielki irmschera
-30 mm irmscher
rozporka Raid z przodu
radio pioneer DEH-P77MP
wzmak JBL GTO6000
sub w skrzyni sony
polka tylnia stealth z glosnikami sony 6x9
lato tego roku 3 razy tam i nazad
Polska-UK
bez problemow i niespodzianek
w planach montaz xenonow pomalowanych na czarno z Bialasa 1
-plan juz zrealizowany zamontowane angelsy :D
silnik narazie jest zdrowy
80000 mil to nic dla tego silnika ale pewnie zakonczy sie na montazu
3 litrowki z omegi ;)
update nr1
silnik 3,0 juz zakupiony
czekam na miejsce w warsztacie i wymiana :D
update nr2
silnik z omegi juz w aucie