Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Kluczbork
2000 cm3
140 KM
190 Nm
9.00 s
Mój były samochód
Zacznijmy od tego, ze wreszcie spelnilem swoje marzenie z dziecinstwa :) Sprzedałem swojego ukochanego Golfa i kupiłem BMW 320i. Miało być 325i, ale nic nie umialem znalezc wiec w drodze ostatecznosci wybralem sie po 320i :) Ale nie żałuje jak narazie! Tym bardziej, ze to moje pierwsze prawdziwe zycie z tył napędem. Ale przejdzmy do konkretów...
wszystko nizej opisane, ale jednym slowem German Style :)
MODEL: BMW E30 320i
SILNIK:
6 cylindrów w rzędzie o mocy seryjnej 129KM
MODY POD MASKĄ:
-wtryski z 325i,
-kolektor dolotowy z 325i
-przepustnica z 325i
-chłodnica oleju z 325i
-przepływomierz od 325i,
-wydech od 323i,
-brak katalizatorów
-zamontowana instalacja wtrysku ciekłego podtlenku gazotu ;)
-fotele i kanapa z wersji 318is (krata)
-kierownica z M-Technic 1,
-galka zmiany biegow M-technic 1,
-el szyby,
-el lusterka,
-szyberdach,
-komputer OBC1,
-check control,
-alarm,
-centralny zamek, wystarczy :)
-stabilizator tylnego zawieszenia z 325i
- zawias przód: sportowe amortyzatory dla wersji M-Technic (skrócony skok o 30%) + czerwone twarde springi -60mm,
- zawias tył: żółte sportowe amortyzatory + czerwone twarde sprezyny -40mm
KOLA: kultowe alufelgi Borbet A 16/7.5'' ET15 i 16/9'' ET10 z oponami 215/40 (przód) i 215/40 (tył)
NAPED : Dyfer o przelozeniu 4.10
coś tam gra :P
Każda bokiem, zarówno celowa jak i nieoczekiwana :)
PLANY: niewielkie modyfikacje, poniewaz marze o E30 Cabrio
Plusy:
6 cylindrów - wspaniały dzwiek :)
Minusy:
malo miejsca z tyłu :P
Golf mk II przerobiony na German Style
BMW E30 325i Cabrio M-Technic II