Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
1900 cm3
200 KM
400 Nm
6.50 s
Seria motor ASZ do tego:
- Turbo typu Garrett Gt1749VB
- FMIC BPX i custom orurowanie.
- Wywalony układ recyrkulacji spalin.
- DP 2,5" i wydech na dwóch tłumikach MG także 2,5" przelot.
- Sprzęgło + zamach VW Sharan BTB.
- Strojenie CompSport.
ASZ+++
Do wyposażenia dołożyłem tempomat.
Zawieszenie tył:
- zestaw powerflex.
Zawieszenie przód:
- elementy gumowo metalowe z Cupry
cieńszy i bardziej miękki przedni drążek stabilizatora.
Zestaw Alpine + ladnie grajacy przod na 4 glosnikach HERTZ
Każda podróż jest pamiętna - uwielbiam jeździć tym autem.
- Turbo GT 2256V
- Zawieszenie Gwintowane KONI 1150
- Custom drążek stabilizatora na oś tylną.
- Regulowana rozpórka przednia.
- Chłodnica oleju.
- Upgade hamulców (tył od S3 już kupiony jeszcze tylko przód)
- Nakładki na pedały z Golfa GTI + podstopnica
- Tylne lampy z modelu Cupra
plusy same, minusy zadne
Skończeniu projektu przed ślubem bo jak nie to go już pewnie nie skończę.