Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Kalisz
1800 cm3
205 KM
285 Nm
0.00 s
Auto po wyjściiu z fabryki poszło do firmy zwanej PROJEKTZWO gdzie przeszło troszkę modyfikacji wizualnych i kosmetycznych. W firmie Oettinger dorobilo sie chipu. Obecnie 205KM i 285NM na turbinie k03s
Oettinger i projektzwo + wlasne mody
Silnik 1.8 T 150 KM AGU
w 2003r Autko trafiło do firmy OETTINGER gdzie przeszło modyfikacje podniesienia mocy
teoretycznie 195KM w dowodzie wbite 143kW w briefie również J
Więcej informacji tutaj: http://www.oettinger.de/de/produkt-88/audi-2/a3_8l-14/motor_tuning-1/1_8_t_110_kw_150_ps_143_kw_195_ps-52.html
W 2006 roku we Wrześniu autko trafiło w moje ręce
Autko z biegiem czasu otrzymało:
-turbo K03s od silnika 1.8T 180KM
-dolot do turbiny firmy UNITRONIC (bez zwężki)
-zawór DV firmy FORGE 007
-zmienione koło dwumasowe, docisk i sprzęgło 225mm
Obecnie 205KM i 285NM
-elementy wnętrza okleina deski rozdzielczej i tunelu PROJEKTZWO
-kierownica firmy PROJEKTZWO (skóra+drewno)
-obramówki na zegary
-wskażnik doładowania turbo firmy AutoGauge (mroczne widmo) zamontowany na słupku
-gałka zmiany biegów z Audi S-line
-podstopnica i nakładki pedałow z audi s3
sprężyny –30mm i amortyzatory firmy PROJEKTZWO
-sprzęt audio – BOSE
-wzmacniacz i tuba Blaupunkt
wieksze wtryski + korekta softu
problemy z trakcja przy starcie, zwlaszcza na mokrej powierzchni...kilka wad audi (skrzynia, kolumna kierownicza)
plusow sporo :)
3xx KM ;> S3