Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Łódź
1495 cm3
192 KM
300 Nm
7.00 s
Autko rocznik 1993 nabyte w październiku 2007 za raczej śmieszne pieniądze ale i w stanie wskazującym na spożycie. Silnik 1,5 Turbo po remoncie ale jak się okazało z regenerowaną turbiną która długo nie wytrzymała. Całośc wymagała wiele pracy opis poniżej.
- Amortyzatory -3 cm KYB oraz sprężyny -3 cm Yamex
- dystanse na tył 2,5 cm
- tarcze Brembo oraz klocki Ferrodo.
- rozpórka ręcznie robiona z kwasówki jak również wydech i podłączenie IC.
- xenony 6000k.
- 15" AEZ opony 195/50 Nokian V
- turbina SAAB 2,3 litra
- stożek
- intercooler
- MBC
- dodatkowy komputer
- przyciemnione tylne szyby
- felgi aluminiowe 15" AEZ
- instalacja audio
- zmiany stylistyczne wnetrza
- dodatkowe zegary
To co było przy zakupie przypominało zemstę mechanika jednak przez jakiś czas nawet dało efekt w postaci 160 koników jednak poszły one w las wraz z zatarciem turbiny. Obecnie zamontowana turbawka od SAABa 2,3 przez Bartka z firmy Zastec Tuning daje 1 bar i uzyskałem sporo więcej koni przy mniejszym obciążeniu silnika. Doszły również nowe bardziej wydajne wtryski. Wymienione tez zostały wszystkie węże od turbo oraz węże ciśnieniowe nie wspomnę o wszystkich paskach i płynach. Na dolot poszedł stożek. Na masce doszedł wlot powietrza zasilający dopływ do filtra.
Dodatkowe zegary zabudowa pod głośniki i małe modyfikacje stylistyczne.
Amortyzatory -3 cm KYB oraz sprężyny -3 cm Yamex na tył poszły dystanse (od matiza he he). Do tego wymienione zostały wszystkie tuleje końcówki drążków kierowniczych itd. Na przód poszły tarcze Brembo oraz klocki Ferrodo. Rozpórka ręcznie robiona z kwasówki jak również wydech i podłączenie IC wykonane przez Bartka z firmy Basmot.
Koła 15" AEZ opony 195/50 Nokian V
Autko szykowane jest na Mistrzostwa Polski Car Audio. Przygotowuje je Lukasz z RXS. Zaczeliśmy od wygłuszenia całych drzwi podłóg bagażnika i boczków matami bitumicznymi efekt powiem ze całkiem niezły bo wydech juz mi nie przeszkadza. W tylne koło zapasowe poszła cala zabudowa Ground Zero tj. 2 wzmacniacze 2 głosniki 35 cm bass oraz kondensator. W przód zostały zabudowane w drzwi głośniki 16 cm oraz w trójkąty drzwi syczki. W panele na desce poszły 2 głośniki średniotonowe AD. Wprawdzie wszystko jest jeszcze nie zerstrojone i nie wykończone pod względem wizualnym ale gra już całkiem miło na radyjku JVC.
Plusy prawie same może poza tym że mało jest mechaników którzy wiedzą jak się do tego samochodu zabrać.
- KZK VIII runda o tytuł Mistrza Łodzi - M1 Łódź 26-10-2008 - III miejsce w klasie 3
- Zakończenie sezonu tuningowego - Skierniewice 05-10-2008 - I miejsce w zawodach Car Audio - kategoria jakość brzmienia, 1/4 mili czas przejazdu 15,480 sek., VI niejsce jazda zrecznościowa
- KZK VII runda o tytuł Mistrza Łodzi - M1 Łódź 07-09-2008 - II miejsce w klasie 3
- KZK "Dla Mervina" - Motodrom Łódź 17-08-2008 - II miejsce w klasie 3
- Street Legal Łódź - Dell Łódź 10-08-2008 - czas przejazdu 15,363 sek.
- I Brzeziński Rally Sprint - Brzeziny 03-08-2008 - VI miejsce w klasie 5 i XIX miejsce w generalce
- KZK - Motodrom Łódź 13-07-2008 - II miejsce w klasie 3
- I Tuning Show na "Fali" - Łódź 28/29-06-2008 - II miejsce w klasie Car Audio / VI miejsce na najlepsze brzmienie wydechu
- Wyścigi Równoległe na 1/4 mili "O Puchar Komendanta Miasta Łodzi" - Łódź 22-06-2008 - czas przejazdu 15.474 sek.
nowym lakierze jednak jest to całkiem niepraktyczne przy udziale w rajdach.