Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
z Południa
1600 cm3
0.00 s
Honda przeznaczona jest do codziennej jazdy . Moc jej jest w granicach 180 KM ,wszystkie projekty Hond turbo o doładowaniu 0.5bara miały moc od 180 do 200 KM.Honda nie dojechała na hamownie ,została sprzedana.
-D16A6 SOHC seria
-swap głowicy od D16Z5 dohc
-zmiana kompa na PM7
-REMONT SILNIKA
-tłoki nadwymiarowe +0.50mm
-panewki ACL
-metalowa uszczelka głowicy
-wszystkie uszczelki REINZ
-kolektor wydechowy własnej produkcji
pod turbo
-turbina GARRETT GT15 – ustawiona na 0.5bara
-blow off
-intercooler od Forda Modeno
-dwa dodatkowe wtryski
-wydech przelotowy 2.25cala
-skrzynia biegów - krótka z przełożeniem głównym 4.25
-cały opis remontu i swapu na http://civic4g.pl/forum/viewtopic.php?t=8035
-dodatkowe wskazniki:
ciśnienia i temp. oleju
doładowania
-wszystko zamontowane w słupku
-zawieszenie sportowe żółte obniżające o 50mm
-wszystkie tarcze sportowe nawiercane
Coś tam gra gośniej niż przelotowy tłumik.
PLUS-super przyspieszenie już od 2000tyś/obr a przy 6500tyś/obr zero przyczepności tak do III biegu
MINUS - niskie i twarde zawieszenie
w planachjest jeszcze :
- sprzęgło -spiek
- wskaznik temperatury spalin EGT
- felgi przód 16*7.5 tył 16*9 cali
- opony Yokohama AVS SPORT V102 lub Parada SPEC-2