Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warszawa
903 cm3
45 KM
69 Nm
17.00 s
No i w lutym 2010 Uno pojechało niestety na złom. Obecnie chwilowo wożę się nowym autem - Almera, ale są już plany na powrót do włoszczyzny :D
Przeróbki nadwozia na wersję turbo i zmiany we wnętrzu.
Potężne 903ccm na gaźniku :-D.
Zmieniłem mieszek i gałkę dźwigni zmiany biegów. Skróciłem dźwignię o kilka cm. Zmieniłem zegary na wersję z UNO Turbo. Przerobiłem piktogramy (teraz są wstawione piktogramy z CC) i założyłem białe tarcze własnej produkcji. Boczki drzwiowe obiłem niebieskim aksamitem i dodatkowo zamontowałem panele z MDF-u na głośniki 16cm. Zamontowałem konsole środkową sięgającą do podłogi. Oczywiście z UNO Turbo :) Zmieniłem kierownicę na sportową Luisi 35cm. Zamontowałem lusterko wewnętrzne z Fiata Regaty z zegarkiem, lamką oraz lampką-pilotką dla pasażera. Założyłem podświetlenie schowka i bagażnika. Wymieniłem wreszcie fotele przednie na taki z Alfy Romeo 145. Do kompletu jest jeszcze tylna kanapa, ale ona sobie poczeka, bo trzeba ją zwęzić, żeby weszła do auta.
Puki co niestety seria, ale jest na tyle sztywno, że daje radę.
Na przodzie są głośniczki 16cm, a z tyłu skrzynia z głośnikiem 30cm. Całość na jakimś starym wzmaku i można powiedzieć, że jakoś tam gra...
Każda jazda jest pamiętna :)
Wykończenie przeróbek nadwozia. Zmiana koloru. Pomysłów jest bez liku i ciągle dochodzą nowe.
+ duży w środku, niewielki na zewnątrz,
- trochę mało mocy na trasę, ale do miasta jest ok.
- swapie na Turbo albo 1,6 16V ze Sieny, Palio lub 1,2 MPI z Punto,
- zakupie 2-óch innych autek - BMW e-24 czyli starej serii 6 oraz e-31 czyli serii 8,