Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Ruda Śląska
1600 cm3
101 KM
0.00 s
astra G caravan wersja sportive. Kupiona w lutym br. z nastawienie na szybki tuning bo poprzednią astrą podniosłem sobie poprzeczke ;) Lecz pech chciał,że w lipcu miałem wypadek i naprawa pochłonęła pieniądze które miał iść na mody... :(
Plusem wersji sportive jest to, że jest seryjnie obniżona, ma sportowe siedzenia, białe zegary i skórke na kierownicy.
Na dzień dzisiejszy:
- felgi Borbet BS 17' z oponami Dunlop
9000 sport 215/40/17
- zderzak przedni z wersji coupe
- angel eyes FK
- tylne lampy z wersji OPC
- przyciemnione tylne szyby
- końcowy tłumik Ultera
seria 1,6 16V z gazownią
seria sportive czyli sportowe siedzenia, białe zegary i skórzana kierownica :)
sportive czyli w stosunku do innych wersji cywilnych ma krótsze sprężyny obniżające fure o ok 2-3 cm.
na razie brak jakichkolwiek zmian.
Duże, uzależnione oczywiści od kasy.
- Na początek do zderzaka muszę
upolować halogeny od coupe +
zaślepka
- tylny zderzak będzie przerobiony na
zderzak z astry coupe
- delikatne progi (może też z QP)
- brewki na lampy już leżą i czekają
na założenie
- daszek OPC na tylną klape+usunięcie
znaczka z tylnej klapy
Plusy:
- przede wszystkim niegnijąca blacha
- silnik nie za mocny ale w miarę
ekonomiczny
- duże pole do tuningu bo caravanów G
za dużo w PL nie lata tuningowanych
spełnianiu tego co napisałem w "perspektywach" :)