Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
Barlinek
1998 cm3
336 KM
190 Nm
0.00 s
ŻÓŁTE 2.0 20v by P@bLO - już 20V Turbo
wizualny
->Polakierowana pokrywa zaworów + środkowy dekielek w carbonie.
->Przedni zderzak Modena
->Progi LE
->Lampy tył LED - HELLA
->Felgi z limitowanej wersji Stilo Schumacher 17\\\\\\\" + oponki TOYO T1R 215/40 R17 tył i FEDERAL 595 RS-R 215/40RZ17 na przód
->Dołożenie spryskiwaczy lamp + xenon + samopoziomowanie
->Laminatowa maska z wlotem by AutoDS (~13kg vs ~40kg blacha)
mechaniczny
gdy był wolnossący było tego więcej, a teraz gdy jest turbo to:
->Wydech przelot 3" na 2-ch tłumikach (RM Motors) + rozejście 2x2,5" i końcówki Buzzer zz101x + 3" DP
->Sprzęgło AR GTA
->Sprężyny VOGTLAND -35mm + amortyzatory tył Bilstein B6
->Stabilizator Whiteline 22mm vs. 19mm seria
->Turbo Garrett GT2871r (5003s)
->Wystrojone na Ecumaster DET3 (2 mapy)
->Wtryski 440cc BOSCH
->Walbro 255l/h GSS341
->IC centralnie 550x180x65 + wyspawane z aluminium rury (T->IC 51mm, IC=> Przedustnica 63mm)
Na wolnossaku było koło 170KM
teraz na Turbo w serii 220KM, a co będzie dalej to się zobaczy
Już ponad seria :D - 336KM i 463Nm
aluminiowe pierścienie na zegary, pokrętła i zegarek ;)
Skórzana kierownica.. jakieś tam AIRBAGI ;P
Słupek na 3 zegary CARBON + zegary AutoGauge SM Peak
Konsola środkowa CARBON
Tunel środkowy CARBON
Skórzane czarno-żółte fotele RECARO!!
Tył - Bilstein B6
Przód seria + Rozpórka Sparco
P+T sprężyny VOGTLAND -35mm
Stabilizator WHITELINE na tył 22mm
jak narazie PIONEER DEH-4000UB.. + głośniczki VIBE k-series
more POWER... może Turbo?
Turbo już jest więc coś trzeba kombinować dalej :)
+ ogromna radość z jazdy
+ "psssyyt
+ piekny dźwięk silnika
+ budzi zainteresowanie przechodniów
+ i wiele wiele innych :)
- niewielkie ..
opadające szczeny przechodniów ;)
Trzecie miejsce w klasie Turbo RWD i FWD wszystkie poj. na X festynie Św. Krzysztofa - Kluczewo 2012
20V Turbo
Marzenia się spełniają bo już jest, wiec czas marzyć o czymś innym